بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خرید رئال مادرید در لیگ برزیل غوغا کرد + عکس

گلزنی اندریک در شب قهرمانی پالمیراس در لیگ برزیل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰
اندریک ؛ گلزنی اندریک در شب قهرمانی پالمیراس در لیگ برزیل

اندریک شب گذشته با گلی که به ثمر رساند حکم قهرمانی پالمیراس را امضا کرد و خودش را همردیف رونالدو نازاریو و نیمار نیز قرار داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اندریک در 17 سالگی حالا دومین قهرمانی خود با پالمیراس در لیگ برزیل را جشن گرفته است. بامداد امروز در بازی برابر کروزیرو، او در دقیقه 20 از غفلت مدافع حریف استفاده کرد و تیمش را پیش انداخت. پالمیراس در ادامه گل تساوی را دریافت کرد اما در نهایت با 70 امتیاز قهرمانی خود را جشن گرفت.

اندریک که تا دو ماه پیش حتی مقطعی را روی سکوها سپری کرد و جایی در فهرست پالمیراس نداشت، به یکباره متحول شد و در هفت بازی اخیر تیمش زننده 6 گل بسیار تعیین کننده بود. گل های او پالمیراس را به سمت قهرمانی سوق دادند و او نقش بسیار مهمی در موفقیت سبزها داشت.

اندریک ؛ گلزنی اندریک در شب قهرمانی پالمیراس در لیگ برزیل

با گل دیشب، او به رکورد یازده گل در لیگ برزیل رسید که از این حیث تنها رونالدو نازاریو از او برتر است. رونالدو قبل از 18 سالگی توانسته بود 12 گل برای کروزیرو در لیگ برزیل بزند و سپس راهی آیندهوون شد. نیمار نیز برای سانتوس قبل از 18 سالگی یازده گل زده بود.

اندریک ؛ گلزنی اندریک در شب قهرمانی پالمیراس در لیگ برزیل

اندریک از تابستان پیش رو به رئال مادرید اضافه خواهد شد و قرار است شماره 9 به او داده شود. ستاره ای که سال گذشته به رئال پیوست ولی تا قبل از 18 سالگی قرار شد در پالمیراس به فوتبالش ادامه دهد. رئال مادرید حالا قطعا به این خرید خود می بالد.

اندریک ؛ گلزنی اندریک در شب قهرمانی پالمیراس در لیگ برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *