بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالدینیو علیه شایعات درباره پاری سن ژرمن

رونالدینیو : در پاری سن ژرمن خیلی خوشحال بودم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۸
رونالدینیو : در پاری سن ژرمن خیلی خوشحال بودم

رونالدینیو، اسطوره برزیلی، اعلام کرد پیش از اینکه به بارسلونا منتقل شود در پاری‌سن‌ژرمن اوقات بسیار شادی را سپری کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدینیو پیش از اینکه در بارسلونا به یک چهره فراموش نشدنی در دنیای فوتبال تبدیل شود، در فرانسه برای پاری سن ژرمن بازی می‌کرد.

او در سال 2001 از گرمیو برزیل به پاری سن ژرمن منتقل شد و طی دو فصل در این باشگاه در 55 بازی رسمی 17 گل به ثمر رساند. سپس به بارسا رفت و برای 5 فصل در این باشگاه اسپانیایی لحظات ماندگاری را در فوتبال ثبت کرد.

رونالدینیو در مصاحبه جدیدش درباره انتخاب پاری سن ژرمن پس از ترک گرمیو گفت: “به یاد دارم که من و خانواده‌ام زیاد صحبت کردیم و متوجه شدیم که این بهترین راه برای پیشرفت من در خارج از برزیل است. پاریس شهر خاصی است که همیشه پذیرای برزیلی‌ها بوده است.”

توصیف پی‌اس‌جی در سه کلمه؟

تنها کلماتی که به ذهنم می‌رسد شادی، شادی و شادی است. از بازی در این تیم خیلی خوشحال بودم. بازگشت به ورزشگاه پارک دو پرنس همه این خاطرات را زنده می‌کند.

رابطه با هواداران پاری سن ژرمن؟

رابطه من با هواداران خاص است و خاطرات شیرین زیادی دارم. پاریس برای من بسیار عزیز است. پاریس مکان‌های بسیار زیبایی دارد، اما محله موردعلاقه من بوگیوال بود. آنجا خیلی خوشحال بودم.

خاطره از پاریس؟

در پاریس چیزهای زیادی یاد گرفتم، به خصوص جنبه فیزیکی فوتبال. لیگ فرانسه با آن چیزی که از آن شنیده بودم، متفاوت بود. من به چنین بازی‌های سنگینی عادت نداشتم، اما این تجربیات کمک زیادی به من کرد و برای بازی در بارسلونا آماده شدم. به عنوان یک بازیکن، باید خود را با شرایط تیم و لیگی که در آن بازی می‌کنید، تطبیق دهید و این زمان می برد. زمان من در فرانسه برای بقیه دوران حرفه‌ای من خیلی تاثیرگذار بود.

حضور نیمار و مسی در پاری سن ژرمن؟

پاریس شهر فوق العاده‌ای است. آن‌جا دوستان خوبی در داخل زمین و هم در خارج از زمین پیدا کردم. پاریس بی‌نظیر است. وقتی دوستانم یعنی نیمار و مسی برای بازی به پاریس رفتند، خیلی خوشحال شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *