بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش گارناچو برای یک سوپر گل دیگر ثمری نداشت + عکس

قیچی برگردان بی دقت گارناچو در دیدار برابر چلسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰
گارناچو ؛ قیچی برگردان بی دقت گارناچو در دیدار برابر چلسی

آلخاندرو گارناچو پس از گل دیدنی به اورتون، مقابل چلسی هم شانس خود را امتحان کرد اما این بار ضربه او روی سکوی تماشاگران فرود آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد، در بازی چهارشنبه گذشته مقابل اورتون یک گل تماشایی به ثمر رساند اما نتوانست آن را در بازی شب گذشته مقابل چلسی تکرار کند.

این بازیکن آرژانتینی پس از ضربه قیچی برگردان در ورزشگاه گودیسون پارک که به تیم برای کسب 3 امتیاز کمک زیادی کرد، اعتماد به نفس بالایی به دست آورده است.

تلاش گارناچو برای تکرار این گل مقابل چلسی، در نیمه دوم بازی شب گذشته رخ داد. روی یک ارسال بلند او چرخید و سعی کرد با ضربه قیچی برگردان یک‌مرتبه دیگر گلزنی کند. با این حال ضربه او این بار بی دقت بود و با فاصله زیاد از دروازه به سکوهای ورزشگاه برخورد کرد.

گارناچو ؛ قیچی برگردان بی دقت گارناچو در دیدار برابر چلسی گارناچو ؛ قیچی برگردان بی دقت گارناچو در دیدار برابر چلسی گارناچو ؛ قیچی برگردان بی دقت گارناچو در دیدار برابر چلسی

برخلاف ضربه هفته گذشته که به زیبایی وارد دروازه شد، بازیکن آرژانتینی این ضربه را از نزدیک چارچوب دروازه چلسی زد و این توپ ارتفاع کمی از زمین داشت که موجب شد او به زیر توپ ضربه بزند تا ارتفاع بیشتری بگیرد.

گارناچو اگرچه دیشب در گلزنی ناکام بود اما تلاش زیادی برای تیمش انجام داد که منجر به ارسال پاس گل به اسکات مک تامینی شد. سانتر خطرناک او را هم تیمی‌اش در آستانه ورود به دروازه‌ با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا شیاطین سرخ به برد مهمی در بازی حساس دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *