بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدون حاشیه با انگیزه بالا در تمرینات استقلال + عکس

انگیزه بالای آرمین سهرابیان در تمرین استقلال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۶:۲۹
استقلال ؛ انگیزه بالای آرمین سهرابیان در تمرین استقلال

گلزنی آرمین سهرابیان برابر ذوب آهن یک اتفاق خوب برای تیمی است که هنوز مهاجمانش به مرز آمادگی نرسیده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را برای دیدار حساس خارج از خانه برابر فولاد دنبال می‌کند تا به عنوان صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران، در جستجوی امتیاز 26 باشد.

شاگردان نکونام در حالی این روزها در کمپ حجازی به دور از هر حاشیه‌ای مشغول تمرین هستند که آخرین گل آنها در لیگ برتر را یک مدافع به ثمر رسانده است. صحبت از آرمین سهرابیان است که پس از چند هفته غیبت در ترکیب استقلال به دلیل مصدومیت، بازگشت موفقیت آمیزی داشت و نمایش امیدوارکننده‌ای برای تیمش داشته است.

او در ترکیب استقلال برابر ذوب آهن هم قرار گرفت و در آن مسابقه با یک گل تماشایی از راه دور، نشان داد بازیکنی است که کاملا با شرایط این روزهای استقلال همخوانی دارد.

استقلال ؛ انگیزه بالای آرمین سهرابیان در تمرین استقلال
تیمی که به دلیل نرسیدن مهاجم خارجی و اصلی به مرز آمادگی همچنان در نوک خط حمله با مشکل گلزنی مواجه است، نیاز دارد که بازیکنان خط عقبش جور مهاجمین را کشیده و چه کسی بهتر از سهرابیان؛ بازیکنی با مهارت بالا در سرزنی در هنگام حملات و البته دارای قدرت شوتزنی مناسب مانند آنچه در بازی با ذوب به نمایش گذاشت.

او این روزها در تمرینات تیمش مانند سایر بازیکنان، زیر نظر جواد نکونام با کمترین حاشیه ممکن کار می‌کند و امیدوار است در بازی برابر فولاد بتواند باز هم تاثیرگذاری محسوسی در کسب نتیجه تیمش داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *