بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روحیه بالای پرسپولیسی ها در تمرین آخر + عکس

شوخی و خنده در تمرین آخر پرسپولیس قبل از دیدار با الدحیل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۶:۲۲
پرسپولیس ؛ شوخی و خنده در تمرین آخر پرسپولیس قبل از دیدار با الدحیل

در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با الدحیل، به جز مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر که اتفاق ناراحت کننده‌ای بود شوخی و خنده حرف اول را می‌زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل که تمرین رسمی هم به حساب می‌آمد، شوخی و خنده حرف اول را می‌زد و تمرین در حال و هوایی پرنشاط و شاد برگزار شد.

در جذاب‌ترین آیتم، هنگامی که خبرنگاران و عکاسان در محل تمرین حاضر بودند، بازیکنان و اعضای کادر فنی در آیتم آقا وسط با هم شرکت کردند و لحظات جالبی را رقم زدند.

نکته جالب اینکه از بین مربیان خارجی پرسولیس اوسمار ویرا، مربی برزیلی و دستیار یحیی گل‌محمدی هم وارد شوخی‌های معمول بازیکنان شد و در این فضای شاد تمرین سهیم بود. این در حالی است که پیش از این ویرا در تمرینات و مسابقات پرسپولیس چهره‌ای جدی داشت و در امور فنی به سرمربی تیم مشاوره می‌داد.

پرسپولیس ؛ شوخی و خنده در تمرین آخر پرسپولیس قبل از دیدار با الدحیل پرسپولیس ؛ شوخی و خنده در تمرین آخر پرسپولیس قبل از دیدار با الدحیل
جالب اینکه هوای آلوده و استرس شب قبل از بازی مهم با الدحیل هم باعث نشده تا اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس ذهن‌شان را با مسائل دیگر درگیر کنند و با بهترین روحیه ممکن آماده بازی با نماینده قطر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *