بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار مقابل الدحیل + عکس

پایان رافت : بازی با الدحیل قطر حکم مرگ و زندگی را برای پرسپولیس دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۵
پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار مقابل الدحیل صحبت کرد

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس گفت : شرایط پرسپولیس بهتر از حریف قطری اش است و یک امتیازی که برابر تیم النصر در عربستان گرفت روحیه بازیکنان بالا هست بازیکنان می‌دانند که این بازی حکم مرگ و زندگی دارد و باید گل بزنند تا صعود کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

این بازی را باید پرسپولیس پیروز شود تا به مرحله بعد صعود کند تا تمام زحماتش را در این بازی به نتیجه برساند. همچنین این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و الدحیل از دور رقابت‌ها حذف شده است. سرخپوشان به برد این بازی نیاز مبرم دارند و فکر می‌کنم که دور از دسترس هم نیست

او افزود:

الدحیل آن قدر تیم خوبی نیست که بخواهد جلوی پرسپولیس امتیاز بگیرد. پرسپولیس در زمین خودش به مصاف حریفش می‌رود و این تیم همیشه در ورزشگاه آزادی خوب بازی می‌کند. این تیم در همه خطوط نسبت به الدحیل برتری دارد و فقط این تیم قطری یک مربی خارجی خوب دارد که هدایت تیم پاری سن ژرمن را برعهده داشت و یک فوروارد خطرناکی به نام اورنگا دارد و ۲، ۳ بازیکن کلیدی از جمله کوتینیو مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند.

رافت تصریح کرد:

شرایط پرسپولیس بهتر از حریف قطری اش است و یک امتیازی که برابر تیم النصر در عربستان گرفت روحیه بازیکنان بالا هست. بازیکنان می‌دانند که این بازی حکم مرگ و زندگی دارد و باید گل بزنند تا صعود کنند. من فکر می‌کنم بالای ۷۰، ۸۰ درصد پرسپولیس برنده این بازی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان برابر تیم النصر موقعیت‌های زیاد گلزنی داشتند، اما نتوانستند تبدیل به گل کنند و کمبود مهاجم تمام کننده در این بازی احساس شد، گفت:

زمانی که  تیم النصر یک بازیکن اخراجی داشت و ۱۰ نفره شد و این تیم هفته گذشته در لیگ عربستان بازی داشت و در دربی عربستان هم می‌خواست شرایط خود رانگه دارد به خاطر همین  قصد داشت برابر پرسپولیس اقتصادی بازی کند و همین موضوع به سرخپوشان کمک کرد تا بتوانند حداکثر امتیازات را بگیرند، اما نبود یک مهاجم خوب و بازیکن تعویضی مناسب دست یحیی را بست.

او افزود:

اگر پرسپولیس نفرات خوبی داشت به طور حتم گل محمدی می‌توانست در نیمه دوم حتی از ۳ مهاجم بهره ببرد و از همان جلو پرس کنند و فشار بیاورند و حتی با مصدومیت رونالدو عملا تیم النصر ۹ نفره بازی می‌کرد. اگر این شرایط را  داشتند، سرخپوشان می‌توانستند این بازی را پیروز شوند، اما به یک امتیاز راضی شدند. آن‌ها موقعیت هم داشتند، اما  بازیکنان یک مقدار باور نکرده بودند که می‌توانند النصر را در عربستان شکست بدهند و به همان یک امتیاز کفایت کردند تا تکلیف صعودشان با برد برابر الدحیل مشخص شود.

رافت درباره اینکه شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را چقدر می‌داند، گفت:

تیم‌هایی همانند الشارجه و سپاهان رقبای پرسپولیس برای صعود هستند. به نظرم سرخپوشان نباید به بازی رقبای خود توجه کنند و تمرکزشان معطوف به بازی  خودشان باشد که بتوانند بازی را برنده شوند و با ۱۱ امتیاز و شرایط بهتر به مرحله بعدی صعود کنند. تیم‌های دیگر در خانه حریفان خود بازی دارند، اما پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و بازیکنان باید تمام توان خود بگذارند تا این بازی را پیروز شوند و به مرحله بعدی راه یابند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه حمایت هواداران در این بازی تاثیرگذار است، گفت:

صددرصد، تیم پرسپولیس که همیشه در شرایط سخت قرار می‌گیرد، چه پیروز شود و چه شکست بخورد، این هواداران هستند که پشت تیم هستند و این را همیشه ثابت کردند. زمانی که احساس شد پرسپولیس نیاز به ۳ امتیاز بازی با الدحیل دارد بلیت‌های این بازی هم ظرف ۴۸ ساعت فروخته شد و همه هواداران آماده هستند که تیمشان این بازی را پیروز شود تا جشن صعود را در ورزشگاه آزادی بگیرند.

رافت خاطر نشان کرد:

بازیکنان باید قدر باشگاه پرسپولیس و هواداران را بدانند. تیم پرسپولیس مشکلات مالی  را از قبل داشته  و اکنون هم به همین صورت است، چون فوتبال ما سیستماتیک نیست و آماتور است و مشکلات زیادی در این فوتبال داریم. بازیکنان باید بدانند که در تیمی بازی می‌کنند که با وجود اینکه تیم اول پایتخت است، اما  مشکلات مالی اش  همیشه بوده و خواهد بود و اگر نتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم این مشکلات بیشتر هم می‌شود.

او ادامه داد:

ما باید این بازی را به نحو احسن به پایان ببریم و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا برویم. با توجه به اینکه بازی‌ها در مرحله بعدی قرعه کشی می‌شود نمی‌دانیم در آن مرحله با چه تیمی برخورد می‌کنیم و امکان دارد به الاتحاد، العین، السد و سپاهان بخوریم. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و امیدوارم تا روز سه شنبه بازیکنان مریض نشوند و سرما خورده نداشته باشیم و با مصدومیت مواجه نشوند و همه بازیکنان در دسترس یحیی گل محمدی باشند تا بتوانند این بازی را با سربلندی بیرون بیایند.

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار مقابل الدحیل صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *