بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره خبرساز پرسپولیس برای تیم گل محمدی

وحید قلیچ : پرسپولیس هم اکنون بهترین بازیکنان ایران را دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۵
وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس هم اکنون بهترین بازیکنان ایران را دارد و چند بازیکن هم ملی‌پوش هستند سایر نفرات در تیم فوتبال پرسپولیس نیز شایستگی دارند تا به عضویت تیم ملی فوتبال ایران دربیایند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر اظهار داشت:

پرسپولیس بازی تعیین‌کننده و سرنوشت‌سازی در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل دارد که باید حتماً این دیدار را با پیروزی به اتمام برساند. قطعاً بازیکنان با حمایت بالای هواداران از سد این تیم خواهند گذشت و از گروه‌شان به مرحله بعد صعود می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم الدحیل قطر مقابل پرسپولیس از پیش باخته است، عنوان کرد:

با اینکه پرسپولیس در دور رفت در قطر توانسته بود الدحیل را با یک گل شکست بدهد و همچنین آن‌ها دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را ندارند، اما این دلیل نمی‌شود که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس این تیم را دست‌کم بگیرند. الدحیل با سرمربی جدید خودش متحول شده و در تهران بازی حیثیتی را انجام خواهد داد، در نتیجه حریف خطرناکی است.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان با الشارجه هم رقابت دارد، یادآور شد:

پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، باید ابتدا در بازی خودش مقابل الدحیل با تعداد گل زیاد پیروز شود و همچنین نیم نگاهی هم به دیدار الشارجه امارات و الفصیلی اردن هم داشته باشد. اگر الشارجه با هر تعداد گلی؛ الفصیلی را شکست بدهد، پرسپولیس باید یک گل بیشتر از الشارجه بزند.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس و النصر در عربستان گفت:

پرسپولیس مقابل النصر بسیار حساب شده بازی کرد و خیلی خوب هم ضد حمله می‌زد. باید پرسپولیس به النصر که یک بازیکن کمتر داشت، فشار می‌آورد و در نهایت حداقل با یک گل این تیم را شکست می‌داد. ضمناً رونالدو در این دیدار آنچنان تحرکی نداشت و النصر را ۹ نفره کرده بود، به خاطر همین باید پرسپولیس ۳ امتیاز را می‌گرفت تا در بازی آخر دیگر کارش به، اما و اگر‌ها نرسد.

قلیچ با اشاره به اینکه پرسپولیس از نظر مهره کمبودی ندارد، خاطرنشان کرد:

پرسپولیس هم اکنون بهترین بازیکنان ایران را دارد و چند بازیکن هم ملی‌پوش هستند. سایر نفرات در تیم فوتبال پرسپولیس نیز شایستگی دارند تا به عضویت تیم ملی فوتبال ایران دربیایند. درست است که یک فوروارد چارچوب شناس ندارد، اما امیدوارم شهاب زاهدی در بازی‌های بعدی قابلیت‌های گلزنی خودش را به نمایش بگذارد و برای پرسپولیس گل‌های زیادی بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *