بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره پرسپولیس به مدیرعامل سرخ ها

محمود کلهر :‌ مدیرعامل نداشتیم بهتر نتیجه می‌ گرفتیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۲
محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : شاید اگر بدون مدیرعامل بودیم، نتایج به مراتب بهتری را می‌گرفتیم مگر می‌شود یکی مربی سه‌جام بیاورد اما در شرایطی که تیم نیاز به آرامش و تمرکز دارد از گزینه‌های دیگر نام ببریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی حساس پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

اتفاقاتی که در جریان بازی با النصر رخ داد و رفتارهای بعدی مجموعه تیم،‌ به خوبی نشان داد که یحیی و بازیکنان با پختگی و تمرکز بالا حواسشان به همه امور بوده و اگر در این بازی هم چنین رفتاری را شاهد باشیم، برد الدحیل در تهران و در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد:

در بازی با النصر دیدیم چه رفتاری با تیم شد. در شرایطی که آن استقبال از تیم النصر را در تهران شاهد بودیم اما در بازی برگشت اجازه فرود هواپیمای تیم را ندادند و پرسپولیسی‌ها با تاخیر به عربستان رسیدند. اما یحیی گل‌محمدی و تیم وارد حاشیه و بازی‌های این‌چنینی نشدند و با حفظ تمرکز و انسجام تیمی، موفق شدند برابر تیم پرستاره و تا دندان مسلح النصر یک تساوی ارزشمند را در خارج از خانه به‌دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد:

الدحیل از دور مسابقات حذف شده است و این امکان وجود دارد که با تدابیر مختلف به این بازی بیاید. پرسپولیسی‌ها همانطور که در بازی با النصر درگیر حاشیه‌ها نشدند در این دیدار خانگی هم باید با تمام قوا به میدان بروند و با حمایت تماشاگران، یک برد دیگر را به نام خود ثبت کنند. در بازی قبلی دیدیم که هماهنگی خوبی بین خطوط تمی ایجاد شده و همه نقاط زمین تحت پوشش بود. از سوی دیگر یحیی هم انگیزه لازم و کافی را به بازیکنان تزریق کرده بود و آنها در این دیدار عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

کلهر اضافه کرد:

هواداران باید بدانند یک بازی مهم در تهران داریم. الدحیل در مرکز خط دفاعی، تیمی کُند است و آنها(هواداران) با حمایت خود باید بازیکنان را به یک بازی هجومی و سرعتی تشویق کنند تا در این بازی جواز صعودمان را بگیریم. این پرسپولیس ظرفیت قهرمانی در آسیا را دارد و می‌تواند یکبار دیگر حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند اما این بار باید با قهرمانی به کار خود پایان دهد.

وی نسبت به مشکلات سال‌های اخیر پرسپولیس نیز واکنش نشان داد و گفت:

سال‌هاست این مشکلات در پرسپولیس وجود داشته و دارد. این همه بازیکن قدیمی و پیشکسوت تحصیل‌کرده داریم اما باید مدیران غیر ورزشی بیایند و اداره امور را به دست بگیرند. شاید اگر بدون مدیرعامل بودیم، نتایج به مراتب بهتری را می‌گرفتیم! مگر می‌شود یکی مربی سه‌جام بیاورد اما در شرایطی که تیم نیاز به آرامش و تمرکز دارد از گزینه‌های دیگر نام ببریم و تیم و هواداران را برابر او قرار دهیم؟‌ این‌ها به خاطر آن است که برخی دوست دارند به پرسپولیس ضربه بزنند چون دوست ندارند موفقیت این تیم بزرگ را ببینند.

تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه ۱۴ آذر در دیداری خانگی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل خواهد رفت. در این گروه النصر با ۱۳ امتیاز در صدر است و شاگردان گل‌محمدی با ۸ امتیاز در رده دوم جای دارند. الدحیل و استقلال تاجیکستان نیز با ۴ و ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *