بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب الاتحاد عربستان مقابل سپاهان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی الاتحاد عربستان مقابل سپاهان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱
سپاهان امشب به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت

تیم فوتبال الاتحاد عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان سپاهان ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران از هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امشب در ورزشگاه ملک عبدالعزیز برگزار می‌شود.

شرایط دو تیم در گروه C مسابقات متفاوت است. الاتحاد با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش به مرحله حذفی قطعی است. در مقابل سپاهان با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و اگر قصد دارد کار صعودش به اما و اگر کشیده نشود، باید با امتیاز عربستان را ترک کند.

بازی رفت دو تیم در ایران با حواشی و جنجال فراوان برگزار نشد و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بازی را ۳ بر صفر به صعود نماینده عربستان اعلام کرد و سپاهان نیز ۳ بازی از میزبانی در اصفهان محروم و همچنین با جریمه نقدی مواجه شد. حالا شاگردان ژوزه مورایس انگیزه بالایی برای گرفتن انتقام و همچنین کسب مجوز صعود به عنوان صدرنشین را دارند.

 

مدافع عنوان قهرمانی در این فصل از لیگ عربستان شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و ۱۳ امتیاز با الهلال صدرنشین فاصله دارد. الاتحاد پس از شکست ۲ بر صفر مقابل نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا در چهار دیدار آخر خود در لیگ عربستان موفق به کسب ۳ پیروزی و یک تساوی شده است.

الاتحاد پس از برتری ۲ بر یک مقابل آلمالیق ازبکستان موفق شد الخلیج را با نتیجه ۴ بر۲ مغلوب کند اما سپاهان پس از آخرین دیدار خود مقابل نیروی هوایی، استراحت کرده است.

ببرهای آسیا برای این دیدار کریم بنزما، انگولو کانته و رومارینو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و به این ترتیب مارسلو گایاردو آرژانتینی الاتحاد را با ترکیب ۱-۲-۳-۴ روانه میدان می‌کند.

عبدالله المعیوف ۳۶ ساله عربستانی مسئولیت حفاظت از دروازه الاتحاد را در این دیدار برعهده خواهد داشت. زوج خط دفاعی این تیم را لوییز فلیپه ایتالیایی، عمر هاوساوی تشکیل می‌دهند. احمد بامسعود پس از یک جلسه غیبت به دلیل مصدومیت به ترکیب اصلی در سمت راست خط دفاعی بازمی‌گردد و مهند الشنقیطی در سمت چپ، خط دفاعی الاتحاد را تکمیل می‌کنند.

در خط میانی فابینیو برزیلی و فیصل الغامدی ۲۲ ساله عربستانی در غیاب انگولو کانته زوج خط میانی را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها ژوتا، کورونادو و صالح الجمعان پشت سر عبدالرزاق حمدالله، ۱۱ بازیکن الاتحاد را برای تقابل با سپاهان ایران تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی الاتحاد عربستان:

عبدالله المعیوف، لوییز فلیپه، عمر هاوساوی، احمد بامسعود، مهند الشنقیطی، فابینیو، فیصل الغمدی، ژوتا، کورونادو، صالح الجمعان و عبدالرزاق حمدالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *