بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره لیورپول، پادشاه تیر دروازه !

داروین نونیز و ثبت 5 تیرک به دروازه برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۳۰
لیورپول ؛ داروین نونیز و ثبت 5 تیرک به دروازه برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس

بدشانسی‌های داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در جریان دیدار تیمش برابر فولام در لیگ برتر انگلیس ادامه یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول در دیداری که در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد برگزار شد، به سختی مقابل میهمان خود، فولام، به برتری 4-3 دست یافت. الکساندر آرنولد (دو گل)، مک آلیستر و اوتارا اندو گل‌های قرمزها در این بازی را به ثمر رساندند.

این در حالی است که داروین نونیز که در فصل جاری بارها موقعیت‌های آسانی را از دست داده است، در این بازی هم با وجود شوتزنی به سمت دروازه حریف در گلزنی ناکام بود.

به نوشته اپتا، نونیز در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بیشترین ضربه را به تیر دروازه حریفان لیورپول زده است. اپتا توضیح داد که 15 بازیکن در لیگ برتر هستند که دو ضربه به تیر دروازه حریف زده‌اند و این در حالی است که ضربه‌های نونیز 5 بار به تیر برخورد کرده است.

نونیز در تابستان 2022 از بنفیکای پرتغال با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به لیورپول پیوست. مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته در 42 بازی در تمامی رقابت‌ها به همراه قرمزها شرکت کرد که در این مدت 15 گل به ثمر رساند و 4 گل نیز پاس گل داد.

او در این فصل تاکنون در 20 مسابقه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است که در این مدت 7 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده که از این تعداد 4 گل و پاس گل او در 13 بازی در لیگ برتر انگلیس ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *