بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به تراشتگن ؛ رویای یورو بر باد رفت

مانوئل نویر دروازه بان فیکس آلمان در یورو به جای تراشتگن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۸
نویر ؛ مانوئل نویر دروازه بان فیکس آلمان در یورو به جای تراشتگن

در آلمان با اطمینان از این قضیه خبر داده‌اند که مانوئل نویر در یورو 2024 گلر ثابت تیم ملی آلمان خواهد بود و تراشتگن بار دیگر نیمکت‌نشین می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه بیلد، یکی از رسانه‌های معتبر آلمان، امروز گزارش داد که مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن، در ماه مارس به تیم ملی آلمان بازخواهد گشت و ادعا کرد که اگر همه چیز روال عادی خود را طی کند، در یورو 2024 او گلر اصلی مانشافت خواهد بود نه تراشتگن.

دروازه‌بان ثابت باشگاه بارسلونا که سال گذشته پس از غیبت نویر به دلیل شکستگی شدید استخوان درشت نی و نازک نی در سانحه اسکی، به گلر اصلی تیم ملی آلمان تبدیل شد، در فیفادی اخیر به دلیل مشکلات کمر به میدان نرفت. کمر دردی که باعث شده او نتواند در آخرین بازی‌های باشگاهش نیز به میدان برود.

در آلمان گزارش داده‌اند که نویر 37 ساله، خود را در جام ملت‌های اروپا گلر فیکس مانشافت می‌بیند و به این امر اطمینان دارد.

نویر در مصاحبه اخیر خود و در مورد بازگشت به تیم ملی گفت:

«من با مربی دروازه‌بان‌ها (آندریاس کروننبرگ) و یولیان ناگلزمان (مربی تیم ملی) ارتباط خوبی دارم و همه ما تصور می‌کنیم که اگر همه چیز روال عادی پیش برود، ماه مارس در تیم ملی خواهم بود.»

نویر که صراحتاً ایده بازنشستگی را رد کرده، ادامه داد:

«یولیان من را می‌شناسد. او قبلاً میل و انگیزه‌ام را در تمرینات و بازی‌های بایرن دیده است. بنابراین من کاملاً آرام هستم. من می‌خواهم تا زمانی که از فوتبال لذت می‌برم، بازی کنم. بسیار خوشحالم که می‌توانم دوباره در تیم ملی باشم. از یک مصدومیت طولانی برگشته‌ام و می‌دانم که تیم به من نیاز دارد. متوجه شدم که آن‌ها نیز از حضور من خوشحال هستند.»

اعتماد به نویر نیز همین چند روز پیش در بایرن ثابت شد. باشگاه قرارداد او را برای دو فصل دیگر، تا سال 2025 تمدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *