بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کوه انگیزه این بازیکن برابر تراکتور + عکس

محمدرضا اخباری با روحیه بالا و انگیزه زیاد در تمرین گل گهر برای دیدار برابر تراکتور

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۶
تراکتور ؛ اخباری با روحیه بالا و انگیزه زیاد در تمرین گل گهر برای دیدار برابر تراکتور

محمدرضا اخباری با روحیه بالا و انگیزه زیاد خودش را برای تقابل حساس با تراکتور تبریز آماده می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حتی اگر مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر حساسیت بازی با تراکتور برای دروازه‌بان شماره یک تیمش را درک نکرده بود، با دیدن تمرینات او در روزهای گذشته به خوبی متوجه می‌شود که چقدر برای اخباری این بازی مهم و حیاتی است.

گل‌گهر در شرایطی روز پنجشنبه در سیرجان از تراکتور پذیرایی می‌کند که همه نگاه‌ها در این مسابقه به محمدرضا اخباری دروازه‌بان باتجربه و ملی‌پوش آبی‌پوشان است. اخباری بعد از سال‌ها حضور در تراکتور جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران این تیم دارد و حتی آن‌ها لقب «قارتال» را نیز به این گلر محبوب دادند.

تراکتور ؛ اخباری با روحیه بالا و انگیزه زیاد در تمرین گل گهر برای دیدار برابر تراکتور کاپیتان سابق تراکتور اما در نقل و انتقالات تابستانی در کمال ناباوری با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و راه سیرجان و گل‌گهر را در پیش گرفت. اخباری حالا با گذشت 11 هفته از لیگ با تیمی روبه‌رو می‌شودکه سال‌ها پیراهن آن را برتن داشته و بی‌شک انگیزه زیادی برای بازی کردن مقابل آن دارد.

اخباری که امسال با وجود برخی بدشانسی‌ها و مصدومیت‌ها نمایش خوبی در ترکیب گل‌گهر داشته، این روزها در تمرینات تیمش هم با روحیه بالاتر و تلاش بیشتر کارش را جلو می‌برد و امیدوار است بهترین نمایش خود را مقابل تراکتور به اجرا بگذارد.

بی‌شک در جریان بازی نیز همه نگاه‌ها به تقابل اخباری و تراکتور است و باید دید این دروازه‌بان باتجربه چگونه از پس مسابقه حساس تیمش در روز پنجشنبه هفته جاری برمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *