بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیولی سرمربی میلان : بردیم اما مدعی قهرمانی نیستیم

پیولی سرمربی میلان : در جمع مدعیان قهرمانی نیستیم چون ثبات نداریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱
میلان ؛ پیولی سرمربی میلان : در جمع مدعیان قهرمانی نیستیم چون ثبات نداریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، به ستاره‌های تیمش هشدار داد که این تیم هنوز در حد حضور در کورس قهرمانی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف فروزینونه رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

عملکرد خوب بازیکنان این تیم به آن‌ها کمک کرد که بتوانند سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورند تا بخشی از ناکامی هفته گذشته در دیدار برابر دورتموند را جبران کرده باشند و به نوعی دلجویی کوچکی از هواداران این تیم به عمل بیاورند.

پیولی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«هدف ما این است که بار دیگر به مسیر کسب پیروزی برگردیم. دو بازی خانگی متوالی برابر فروزینونه و فیورنتینا داریم و این قدم رو به جلوی کوچکی است که برداشتیم اما هنوز راهی طولانی در این فصل در پیش است و اگر بخواهیم در جمع مدعیان قهرمانی باشیم باید ثبات بیشتری را به دست آوریم.

ثبات چیزی است که در طول این مدت همیشه کم داشتیم و باید این عامل را به علمکردمان در زمین اضافه کنیم. طبیعتا هرچقدر بازیکنان مصدوم زودتر برگردند، گزینه‌های بیشتری در اختیار خواهیم داشت و می‌توانیم برای تغییر شرایط از سیستم چرخشی یا بازیکنان حاضر روی نیمکت استفاده کنیم.

ما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم تا لحظه آخر رقابت‌های این فصل برای قرار گرفتن در صدر جدول تلاش کنیم و دیگر حریفان را هم به چالش بکشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *