بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت مهره کلیدی نیوکسل در دیدار برابر منچستریونایتد + عکس

مصدومیت نیک پوپ در دیدار نیوکسل برابر منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۸
نیوکسل ؛ مصدومیت نیک پوپ در دیدار نیوکسل برابر منچستریونایتد

در نیمه دوم بازی نیوکسل مقابل منچستر یونایتد، نیک پوپ هم دچار آسیب‌دیدگی شد و نام این دروازه‌بان نیز در لیست بلندبالای مصد‌ومان این تیم قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیوکسل با ۹ مصدوم و یک محروم در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت. آن‌ها هفته قبل با تعداد زیادی مصد‌وم، چلسی را با نتیجه ۴-۱ شکست داده بودند و این هفته نیز موفق شدند شیاطین سرخ را ۱-۰ ببرند.

در نیمه دوم این بازی اما یک اتفاق ناگوار دیگر برای تیم ادی هاو رخ داد. در دقیقه ۸۲ روی یک موقعیت یونایتد نیک پوپ برای دفع شوت به سمت چپ شیرجه زد، شوت توسط شار بلاک شد اما پوپ پس از فرود از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد.

تیم پزشکی به زمین رفتند و او را مورد معاینه قرار دادند. پس از دو دقیقه مشخص شد که پوپ نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید تعویض شود. مارتین دوبراوکا جایگزین این دروازه‌بان شد و دقایق پایانی بازی از دروازه میزبان محافظت کرد.

فعلا به‌طور دقیق مشخص نیست شدت مصدومیت پوپ چقدر است اما در اولین گزارش‌ها اعلام شده است که وضعیت او خوب به نظر نمی‌رسید و احتمالا مصدومیت این بازیکن هم جدی است.

نیوکسل ؛ مصدومیت نیک پوپ در دیدار نیوکسل برابر منچستریونایتد نیوکسل ؛ مصدومیت نیک پوپ در دیدار نیوکسل برابر منچستریونایتد

با توجه به اینکه نیوکسل تقریبا در تمام پست‌ها بازیکن مصدوم داشت، حالا اضافه شدن پوپ به عنوان دروازه‌بان، می‌تواند تیم مصدومان نیوکسل را تکمیل کند.

با توجه به اینکه پوپ دروازه‌بان دوم تیم ملی انگلیس است، مصدومیت جدی او در فاصله چند ماه مانده به یورو، هواداران انگلیس را نگران کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *