بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحالی جالب کروس و دیاز در دیدار برابر گرانادا + عکس

دیاز در حال تمیز کردن کفش های کروس به خاطر پاس گل زیبا برابر گرانادا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۷
رئال مادرید ؛ دیاز در حال تمیز کردن کفش های کروس به خاطر پاس گل زیبا برابر گرانادا

خوشحالی براهیم دیاز و تونی کروس، ستاره‌های رئال مادرید، پس از گل دیاز در بازی مقابل گرانادا، توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مقابل گرانادا قرار گرفت. پیش از این بازی خیرونا با پیروزی به صدر جدول گروه رفته بود و این دیدار یک بازی حیاتی برای سفیدپوشان بود.

طبق انتظار آنها بازی را بهتر از حریف آغاز کردند. در دقیقه ۲۶ بازی یکی از زیباترین یک و دوهای این فصل فوتبال اروپا رقم خورد. براهیم دیاز در سمت راست صاحب توپ بود. او در بین همه گزینه‌های در دسترس برای پاس، تونی کروس را در پشت محوطه جریمه دید و توپ را به هافبک آلمانی سپرد و به محوطه نفوذ کرد.

او توپ را به دستان امنی سپرده بود، کروس بلافاصله با پاسی تک‌ضرب و زیبا توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد. پاس کروس آنقدر کامل بود که دیاز فقط باید در مقابل دروازه با اثری کوچک آن را به داخل چارچوب می‌فرستاد. وینگر اسپانیایی در این کار موفق بود و گل اول رئال را به ثمر رساند.

یک گل خاص، نیازمند یک خوشحالی خاص است. دیاز پس از اینکه به مقابل هواداران رفت و گلش را با آنها جشن گرفت به سمت کروس رفت و زانو زد تا کروس پایش را بر روی زانوی او قرار دهد و دیاز کفش‌هایش را تمیز کند. این خوشحالی به شکل گسترده در شبکه‌های مجازی پخش شد و هواداران این حرکت را تحسین کردند.

رئال مادرید ؛ دیاز در حال تمیز کردن کفش های کروس به خاطر پاس گل زیبا برابر گرانادا رئال مادرید ؛ دیاز در حال تمیز کردن کفش های کروس به خاطر پاس گل زیبا برابر گرانادا رئال مادرید ؛ دیاز در حال تمیز کردن کفش های کروس به خاطر پاس گل زیبا برابر گرانادا

دیاز پس از بازی در مورد پاس کروس و این خوشحالی گفت:

«پاس فوق‌العاده‌ای بود. چه کسی به خوبی کروس می‌تواند این پاس‌ها را بدهد. بعد از گل مجبور بودم کفش‌هایش را تمیز کنم تا بتوانم گل‌های بیشتری بزنم.»

کروس هم درباره پاسش به دیاز گفت:

«این فقط یک پاس بود. چیز تماشایی‌ای وجود نداشت. من برای خودم بازی نمی‌کنم، برای بهبود اطرافیانم و کمک به آنها بازی می‌کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *