بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش بوفون به گروه ایتالیا در یورو 2024

جانلوئیجی بوفون، اسطوره ایتالیا : برای بقیه هم حضور ایتالیا در این گروه خوشحال کننده نیست

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱
ایتالیا ؛ بوفون، اسطوره ایتالیا : برای بقیه هم حضور ایتالیا در این گروه خوشحال کننده نیست

جانلوئیجی بوفون، اسطوره ایتالیا، معتقد است گروه سختی برای آتزوری در مسابقات یورو شکل گرفته اما بقیه تیم‌ها از همگروه شدن با ایتالیا خوشحال نیستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسابقات یورو 2024 قرعه کشی شد و تیم ملی فوتبال ایتالیا با تیم‌های آلبانی، اسپانیا و کرواسی همگروه شد.

جانلوئیجی بوفون درباره قرعه ایتالیا در جام ملت‌های اروپا گفت:

“به عنوان قهرمان به این مسابقات می‌رویم. با حضور در سید چهارم، متحمل قرعه سختی شدیم. این کمی شبیه گروه 2012 ما همراه با اسپانیا، کرواسی و ایرلند است. در آن گروه ما به عنوان تیم دوم صعود کردیم. این دوره اما چهار تیم برتر سوم هم صعود خواهند کرد، پس شانس داریم. ما نگران هستیم، اما فکر نمی‌کنم بقیه تیم‌های گروه‌مان هم از خوشحالی به هوا بپرند.”

کدام تیم‌ها از ایتالیا قوی‌تر هستند؟

از امروز تا ماه ژوئن، ایتالیا فرصت رشد و پیشرفت بیشتر را خواهد داشت. به عنوان ظرفیت تیم‌ها از طریق بازیکنان، 3-4 تیم بهتر از ما هستند، اما به عنوان یک تیم و بازیکنانی که در زمین وحدت فکری داشته باشند، نمی‌دانم چند تیم از ما قوی‌تر خواهند بود.

اولین بازی مقابل آلبانی؟

این یک بسیار حساس خواهد بود. معتقدم بهتر و صادقانه‌تر است که کاری را برعکس انجام ندهیم. باید حواسمان به آلبانی باشد. نباید به این فکر کنیم که شکست با تساوی مقابل آلبانی برای ما چه وضعیتی را رقم می‌زند. آلبانی ارزش‌های قابل توجهی دارد و آن‌ها را نشان داده است.

وضعیت گروه؟

ما قرار است در گروهی بازی کنیم که به نظر من زیباست، که برای بازیکنان، همه ما و هواداران هیجان انگیز خواهد بود. نمی‌توانیم خیلی از تیم‌های حاضر در گروه راضی باشیم، اما فکر می‌کنم برای بقیه هم حضور ایتالیا در این گروه خوشحال کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *