بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علیرضا بیرانوند آماده مثل همیشه + عکس

انگیزه بالا و آمادگی کامل علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۵۳
بیرانوند ؛ انگیزه بالا و آمادگی کامل علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس

به نظر می‌رسد کلین شیت بیرانوند در ریاض و موفقیت مقابل کریستیانو رونالدو به لحاظ روانی تاثیر بسیار مثبتی روی علیرضا بیرانوند گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیرانوند خیلی دوست داشت مقابل النصر و رونالدو گلی دریافت نکند که اتفاقات بازی هم به او کمک کرد تا به خواسته‌اش برسد.
حالا بیرو بعد از این کلین شیت انگیزه و روحیه فوق العاده‌ای برای بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل الدحیل پیدا کرده که می‌تواند مقدمه‌ای بر پیروزی و صعود پرسپولیس و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.
با انتشار ویدئوئی کوتاه از تمرین بیرانوند در تمرین جمعه پرسپولیس به نظر می‌رسد او از نظر ذهنی و فنی کاملا آماده است و با فرم خوبی که دارد برای درخشش در آخرین بازی مرحله گروهی و ثبت چهارمین کلین شیت خود بیقراری می‌کند.

بیرو قبل از این بازی‌های ملی از مایکل اولونگا گل خورده و مقابل معز علی در همین رقابت دروازه‌اش باز شده اما در مسابقه رفت خطری از جانب آنها متحمل نشد و سرپنجه بود.
بیرو در بازی النصر در تهران دو گل خورد اما ستاره بود و در بازی با استقلال تاجیکستان در مقابل هواداران هم پنالتی گرفت و کلین شیت کرد. به نظر می‌رسد با حضور هواداران در بازی سه شنبه کیفیت کار او هم بالا خواهد رفت و بیرو می‌تواند یکی از مهمترین کلین شیت‌های آسیایی خود را خاطره انگیز کند.

بیرانوند ؛ انگیزه بالا و آمادگی کامل علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس بیرانوند ؛ انگیزه بالا و آمادگی کامل علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *