بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکوردشکنی ژسوس در الهلال + عکس

رسیدن ژرژ ژسوس با الهلال به رکورد 14 برد متوالی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۵۱
الهلال ؛ رسیدن ژرژ ژسوس با الهلال به رکورد 14 برد متوالی

ژرژ ژسوس موفق شد رکورد بیشترین پیروزی متوالی الهلال را بشکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دربی رفت ریاض با برتری قاطع الهلال به پایان رسید و الهلال موفق شد با سه گل از سد النصر عبور کند. این دیدار، پایانی بود بر 20 مسابقه بدون شکست یاران رونالدو و آنها در دیدار برابر رقیب سنتی خود، به بدترین شکل ممکن بازی را واگذار کردند.

شکسته شدن رکورد بی شکستی النصر با ثبت یک رکورد بی نظیر برای الهلال همراه بود. آنها موفق شدند در چهارده دیدار متوالی در همه رقابت‌ها، به پیروزی برسند تا نام ژرژ ژسوس به عنوان مربی که توانسته است بیشترین برد پشت سرهم را برای تیمش به ارمغان بیاورد، ثبت شود.

پیش از این، مارکوس پاکتا برزیلی که در سال‌های 2004 و 2005 هدایت الهلال را برعهده داشت، توانسته بود با ثبت سیزده پیروزی متوالی، رکورددار باشد و ژسوس نیز شب گذشته موفق شد تاریخ سازی کرده و نامش را در کتاب رکوردهای باشگاه الهلال به ثبت برساند.

اریک گرتس رومانیایی که در سال‌های 2009 و 2010 مربی الهلال بود و با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی شد، به همراه رامون دیاز، در 12 بازی پشت سر هم به پیروزی رسیده بودند و در رده‌های بعد قرار داشتند.

الهلال ؛ رسیدن ژرژ ژسوس با الهلال به رکورد 14 برد متوالی

رکورد دیاز در دومین دوره‌ای که روی نیمکت الهلال نشست، به دست آمد. او از فوریه تا آپریل 2022 توانست در دوازده بازی با الهلال پیروز شود. دستاوردهای او نیز در این پیروزی‌های متوالی، قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *