بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاطره خوش ستاره سپاهان از الاتحاد

اولین تجربه آسیایی فرشاد احمد زاده برد برابر الاتحاد در ترکیب تراکتور

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۴۹
سپاهان ؛ اولین تجربه آسیایی فرشاد احمد زاده برد برابر الاتحاد در ترکیب تراکتور

فرشاد احمدزاده قرار است به یاد نخستین تجربه آسیایی، خود را برای جدال با الاتحاد آماده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان قرار است خودش را برای بازی در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد آماده کند و در این بین فرشاد احمدزاده بیشتر از بقیه برای این دیدار اشتیاق دارد.
احمدزاده از بازی با الاتحاد خاطره خوشی در ذهن دارد؛ اولین بار که قرار شد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود در مرحله گروهی سال 2014 در ورزشگاه یادگار امام مقابل زردپوشان عربستانی بود که آن بازی آخرین برد نمایندگان فوتبال ایران در برابر الاتحاد نیز به شمار می‌رود.
الیویرا تیمش را با داشتن نام‌هایی چون حامد لک، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، علی کریمی، جواد کاظمیان، مهدی کریمیان، سعید دقیقی، کریم انصاری‌فرد، میثم بائو و محمد ابراهیمی برای اولین نبرد تراکتور در آسیا آماده کرده بود و اگر چه تیمش با اخراج علی کریمی در دقیقه 58 ده نفره شده بود و تحت فشار قرار گرفته بود، اولیویرا تصمیم گرفت برای پر کردن جای خالی او سعید دقیقی را از ترکیب تیمش خارج کند و در دقیقه 64 برای نخستین بار این شانس را به فرشاد احمدزاده بدهد تا خودش را در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کند.

البته فرشاد خودش این روزها در سن 31 سالگی به بازی در آسیا عادت کرده و تعداد بازی‌های آسیایی خود را به عدد 41 رسانده است. او 9 بار با پیراهن تراکتور، 17 بار همراه با پرسپولیس، 6 بار با فولاد خوزستان و 9 بار برای سپاهان در آسیا به میدان رفته و در بین ایرانیان حاضر در این فصل از لیگ قهرمانان آسیای بعد از وحید امیری، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و رشید مظاهری بیشترین تجربه آسیایی را دارد و در این مدت توانسته با 5 گل و 3 پاس گل در آسیا بازیکن باتجربه‌ای در تیم سپاهان به شمار بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *