بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این حرکت مانع هت تریک مهدی قائدی شد + عکس

واکنش دیدنی سهیل عبدالله، سنگربان الامارات روی شوت مهدی قائدی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱
قائدی ؛ واکنش دیدنی سهیل عبدالله، سنگربان الامارات روی شوت مهدی قائدی

سنگربان الامارات اجازه نداد که مهدی قایدی در بازی روز گذشته هت‌تریک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قایدی یکی از بهترین روزهای خود در امارات را سپری کرد. مهاجم ایرانی کلباء توانست در این بازی دو گل به ثمر رسانده و دو پنالتی نیز برای تیمش بگیرد تا ستاره بی چون و چرای این مسابقه لقب بگیرد.

با وجود اینکه وینگر ایرانی دو پنالتی برای تیمش گرفت، اما پشت هیچ‌کدام از آنها نایستاد تا نتواند در این مسابقه هت‌تریک کند هر چند که او می‌توانست در نیمه نخست این کار را انجام دهد ولی ناکام بود.

در دقایق پایانی نیمه نخست بود که مهدی قایدی پشت محوطه جریمه، درخواست پاس داشت. بسا یک توپ را برای وینگر ایرانی ارسال کرد و قایدی نیز ضربه فنی و زیبایش را روانه دروازه کرد ولی سهیل عبدالله، سنگربان الامارات، با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

قائدی ؛ واکنش دیدنی سهیل عبدالله، سنگربان الامارات روی شوت مهدی قائدی قائدی ؛ واکنش دیدنی سهیل عبدالله، سنگربان الامارات روی شوت مهدی قائدی قائدی ؛ واکنش دیدنی سهیل عبدالله، سنگربان الامارات روی شوت مهدی قائدی

قایدی فکرش را نمی‌کرد که سنگربان الامارات با چنین واکنشی، توپ را از زیر طاق دروازه‌اش بیرون بکشد و پس از این واکنش، لبخند تلخی بر لب داشت و از اینکه نتوانست در همان نیمه نخست هت‌تریک کند، افسوس می‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *