بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جشن پیروزی خانوادگی الهلالی ها برای برد النصر + عکس

فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۷
الهلال ؛ فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر

فرزندان بازیکنان الهلال نیز در جشن پیروزی برابر النصر شرکت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دربی ریاض بهانه‌ای شده بود تا خانواده‌های ستاره‌های الهلال و النصر با حضور در استادیوم ملک فهد، شاهد این تقابل زیبا باشند. مسابقه‌ای که البته با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید و در پایان، این بازیکنان الهلال بودند که با فرزندان خود، عکس یادگاری گرفتند.

مالکوم برزیلی که در این مسابقه پر تلاش ظاهر شد و چند فرصت خوب گلزنی نیز داشت، با فرزند خردسال خود وارد زمین چمن استادیوم ملک فهد شد و چند عکس یادگاری گرفت. فرزند کوچک او با استقبال سالم الدوسری همراه شد.

کالیدو کولیبالی نیز دیگر بازیکنی است که فرزندان پسر و دختر خود را به عکس دسته‌جمعی بازیکنان الهلال آورد و آنها پس از پیروزی در دربی ریاض، جشن کوچکی را در گوشه‌ای از استادیوم برپا کردند.

در این میان، فرزندان زیبای روبن نوس نیز سوژه عکاسان شدند. او به همراه 2 دختر و پسرش جشن پیروزی برابر النصر را برگزار کرد که دیدن تصاویر آنها خالی از لطف نیست.

الهلال ؛ فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر الهلال ؛ فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر الهلال ؛ فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر الهلال ؛ فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر الهلال ؛ فزرندان ستاره های الهلال در جشن پیروزی برابر النصر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *