بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سپاهان بی تاب بازگشت این دو ستاره + عکس

تقویت ترکیب سپاهان با بازگشت رضا شکاری و کاوه رضایی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۳۹
سپاهان ؛ تقویت ترکیب سپاهان با بازگشت رضا شکاری و کاوه رضایی

رضا شکاری و کاوه رضایی در صورت رسیدن به آمادگی، قدرت قابل توجهی به ترکیب تیم فوتبال سپاهان می‌بخشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنهایی که مسابقات لیگ برتر و بازی‌های سپاهان را در هفته‌های ابتدایی به یاد دارند، به خوبی از نقش رضا شکاری در رقم خوردن این 4 پیروزی آگاهند. شکاری در پست وینگر چپ مهره‌ای تاثیر گذار بود. او در بازی مقابل تراکتور و در پیروزی 3 بر یک مقابل این تیم یک گل زد و یک پاس گل داد و در مصاف با ذوب آهن و استقلال هم یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود.

شکاری اما به دلیل دردی که در ناحیه مچ پا احساس می‌کرد، پس از حضور در دیدار برابر پیکان و نیروی هوایی عراق تصمیم به جراحی گرفت و حالا مدتی می‌شود که تمرینات خود را آغاز کرده و آماده بازگشت به ترکیب است.

سپاهان ؛ تقویت ترکیب سپاهان با بازگشت رضا شکاری و کاوه رضایی

از سوی دیگر باید به نام کاوه رضایی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان یک دهه اخیر فوتبال ایران اشاره کرد. او که در ذوب آهن، استقلال و شالروآ درخشید، حالا در بازگشت درگیر چند مصدومیت جزئی شده و به همین دلیل خیلی فرصت بازی در ترکیب سپاهان و در میان ستاره‌های این تیم را به دست نیاورده است، اما امیدوارانه به آینده نگاه می‌کند.

بی‌شک بازگشت این دو بازیکن و قرار گرفتن آنها در فرم ایده‌آل شرایط را برای مورایس در بخش هجومی دگرگون خواهد کرد و او با فراغ بال بیشتری دست به انتخاب ترکیب اصلی و البته انتخاب تعویض‌های خود در بازی‌های حساس پیش روی سپاهان در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *