بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکست سنگین آرژانتین در دیدار برابر مالی

آرژانتین 0-3 مالی رده بندی جام جهانی زیر 17 سال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۸
جام جهانی ؛ آرژانتین 0-3 مالی رده بندی جام جهانی زیر 17 سال

تیم نوجوانان آرژانتین با نمایش ناباورانه مقابل مالی و شکست سنگین نتوانست به سومی جام جهانی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در مسابقه رده بندی جام جهانی زیر 17 سال، تیم‌های آرژانتین و مالی از ساعت 15:30 امروز جمعه (به وقت ایران) در ورزشگاه ماناهان سوراکارتا اندونزی مقابل هم قرار گرفتند تا تکلیف تیم سوم را مشخص کنند.

آرژانتین که مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها بود ولی در بازی نیمه نهایی مقابل آلمان در ضربات پنالتی شکست خورد و به مسابقه رده بندی آمد، بازی امروز برابر نوجوانان مالی را ناامید کننده آغاز کرد و خیلی زود دروازه‌اش را باز شده دید.

تیم مالی که در مسابقه اخیرش در نیمه نهایی نمایش شایسته‌ای مقابل فرانسه داشت و در یک رقابت نزدیک با نتیجه دو بر یک شکست خورد، در دقیقه 9 بازی امروز پس از حملات پیاپی و پاس در عمق تماشایی سِکو کانه از میانه زمین به سمت راست محوطه جریمه آرژانتین و ضربه فنی ابراهیم دیارا به گل اول رسید.

نوجوانان مالی که در دیدار نیمه نهایی مقابل فرانسه در لحظات پایانی نیمه اول گلزنی کرده بودند، امروز هم در دقیقه 45 روی ارسال حمیدو ماکالو از جناح راست زمین و ضربه سر دیدنی ممدو دومبیا دروازه آرژانتین برای دومین بار باز شد.

نیمه دوم هم برای تیم آفریقایی فوق العاده آغاز شد و آنها توانستند در دقیقه 48 روی استفاده از توپ سوم و پاس در عرض ابراهیم دیارا و حرکت تکنیکی و ضربه تمام کننده حمیدو ماکالو در محوطه جریمه آرژانتین به سومین گل دست پیدا کنند.

آرژانتین که در شروع مسابقه خوآن خیمنز (مدافع) و کلودیو اچوری (مسی جدید) را در اختیار نداشت و از ابتدای نیمه دوم این دو بازیکن آینده‌دار را در ترکیب خود می‌دید، نتوانست حتی یکی از سه گل خورده را جبران کند تا جام جهانی 2023 را با ناکامی و رتبه چهارم پشت سر بگذارد و تیم نوجوانان مالی به مقام سوم برسد و با برتری 3 بر صفر شگفتی‌ساز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *