بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الدحیل همه فکر و ذکر ستاره پرسپولیس

سروش رفیعی به دنبال درخشش برابر الدحیل مانند دیدار رفت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۵
رفیعی ؛ سروش رفیعی به دنبال درخشش برابر الدحیل مانند دیدار رفت

سروش رفیعی که در چند بازی اخیر دوباره توانسته اعتماد یحیی گل محمدی را به خود جلب کند در بازی با الدحیل می‌تواند مثل بازی رفت ستاره تیمش باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقیقه 2 بازی با النصر و حرکت ریسکی سروش رفیعی در آن صحنه می‌توانست برای پرسپولیس گران تمام شود.

در آن صحنه با شروع فوق العاده النصر این تیم در همان دقیقه 2 موقعیت گل ساخت که دانیال اسماعیلی فر توپ رونالدو را زد و در برگشت سروش رفیعی نزدیکی نقطه پنالتی صاحب توپ شد اما به جای دور کردن سریع توپ یا پاس سریع به همبازی‌اش قصد کنترل و بازی راحت داشت که توپ از پایش فاصله گرفت و آن اتفاقات عجیب مربوط به پنالتی پیش آمد.

هر چند سروش خیلی سریع پای خود را جمع کرد و خطایی روی رونالدو مرتکب نشد اما بازی ریسکی او نزدیک بود در همان شروع کار به ضرر تیمش تمام شود.

با این وجود رفیعی این بازی را پشت سر گذاشت و حالا روی موفقیت و پیروزی در بازی سرنوشت ساز هفته ششم مقابل الدحیل تمرکز کرده است.

رفیعی در بازی رفت در قطر مقابل الدحیل یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و مقابل خط هافبک قدرتمند حریف شامل بازیکنانی مثل کریم بوضیاف، عاصیم مادیبو و فیلیپ کوتینیو کاملا برتر و بهتر بازی کرد اما حالا به تکرار همان نمایش نیاز دارد تا فرمانده صعود تیمش از خط میانی باشد.

رفیعی در بازی با النصر 59 پاس داد که فقط 5 تا از آنها بلند بود. دقت پاس‌های سروش به صورت میانگین 85.4 درصد بود که در نیمه زمین حریف به 82.9 درصد می‌رسید. او در این بازی سه دوئل برنده و 4 دوئل بازنده داشت ضمن اینکه یک دوئل منطقه‌ای را هم باخت. در امور تهاجمی فقط یک شوت خارج از چارچوب برای رفیعی در ریاض ثبت شده اما او برای پیروز شدن مقابل هافبک‌های الدحیل و برنده کردن تیمش در آن بازی به آماری به مراتب بهتر از این نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *