بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نقشه بارسلونا برای دائمی کردن قرارداد فلیکس

بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن با اتلتیکو برای دائمی کردن قرارداد فلیکس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۹
فلیکس ؛ بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن با اتلتیکو برای دائمی کردن قرارداد فلیکس

باشگاه بارسلونا قصد دارد یکی از بازیکنانش را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد دهد تا بتواند ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، را حفظ کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فلیکس در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد.

درگیری او با دیه‌گو سیمئونه باعث شده بود که این بازیکن شرایط خوبی در اتلتیکو نداشته باشد اما به محض پیوستن به بارسا توانست به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در بردهای چند هفته اخیر ایفا کرده است.

همین درخشش باعث شد که مدیران و کادر فنی بارسلونا به صورت جدی به دنبال حفظ این ستاره پرتغالی در فصل آینده و دائمی کردن قرارداد او با این باشگاه باشند اما شرایط اقتصادی و فرپلی مالی شاید کار را برای آنها سخت کند.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که بارسلونا قصد دارد پیشنهادی را به اتلتیکو ارائه کند تا بتواند آنها را برای فروش فلیکس به این باشگاه مجاب کند.

تلاش بارسلونا بر این است که یکی از بازیکنانش را در اختیار این باشگاه قرار دارد تا آنها راضی به معاوضه او با فلیکس شوند و آماده است که علاوه بر این، مبلغی را هم برای خرید این ستاره پرتغالی پرداخت کند اما هنوز مشخص نیست که آنها قصد معاوضه کدام بازیکن با فلیکس را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *