بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنگ یوونتوس و استون ویلا برای این هافبک + عکس

رقابت یوونتوس و استون ویلا برای جذب لوئیس فرگوسن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵
فرگوسن ؛ رقابت یوونتوس و استون ویلا برای جذب لوئیس فرگوسن

یوونتوس و استون ویلا برای جذب لوئیس فرگوسن وارد رقابت شده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس فرگوسن هافبک اسکاتلندی تیم بولونیا که با حضور تیاگو موتا در این تیم به عنوان کاپیتان روسوبلو شناخته می‎‌شود با عملکردی که در این فصل از خود به نمایش گذاشته در رادار بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا قرا گرفته که در ایتالیا باید به نام یوونتوس اشاره کرد.

او در نقش هافبک تهاجمی این فصل موفق شد در 13 بازی 3 گل و 2 پاس گل به ثبت برساند و این درخشش صرفا مبتنی بر فضای سری آ نبوده و او همراه با تیم ملی اسکاتلند موفق شد بلیت حضور در یورو 2024 را به نام کشورش ثبت کند.

قرارداد فرگوسن با بولونیا تا سال 2027 اعتبار دارد و این موضوع باعث شده مقداری تیم‌ها نسبت به وضعیت او تردید داشته باشد ولی در این بین استون ویلا فرایند مذاکره را با سران این تیم آغاز کرده اما قطعا یوونتوس می‌تواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد.
این موضوع به قدری برای رسانه‌های ایتالیایی پررنگ است که به تازگی روزنامه توتو اسپرت با قراردادن چهره این جوان اسکاتلندی این تیتر را انتخاب کرد:

یووه، با فرگوسن تماس بگیر!

فرگوسن ؛ رقابت یوونتوس و استون ویلا برای جذب لوئیس فرگوسن

برای بیانکونری روشن است که اگر می‌خواهد در فصل پیش‌رو دوباره در قامت یک مدعی چه در اروپا و چه در ایتالیا فعالیت کند نیاز به تغییرات بسیار زیادی در ترکیب خودش دارد که فرگوسن قطعا اتفاقی ویژه در این تیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *