بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیمکت نشینی در انتظار ستاره یونایتد پس از اشتباهات عجیب

کریس ویلر، کارشناس میل اسپورت : احتمال زیاد اونانا در یونایتد نیمکت نشین خواهد شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۰۳
منچستریونایتد ؛ کریس ویلر : احتمال زیاد اونانا در یونایتد نیمکت نشین خواهد شد

کریس ویلر، کارشناس میل اسپورت، معتقد است که آندره اونانا، دروازه‌بان یونایتد به دلیل از دست دادن جایگاهش به آلتای بایندیر نگران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد با تساوی 3-3 مقابل گالاتاسرای در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا، بازی 3-1 برده را با تساوی عوض کرد و دروازه‌بان کامرونی با اشتباهات خود در این نتیجه سهیم بود. یونایتد فرصت حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از دست داد.

ویلر، کارشناس مسائل یونایتد در میل اسپورت در جدیدترین پادکست فوتبالی این شبکه خبری گفت:

“فکر می‌کنم کنار گذاشتن او از تیم به دلیل بلایی که سر تیم آورد باید یک گزینه باشد. فراموش نکنیم که اریک تن‌هاخ شماره 2 خوبی هم ( آلتای بایندیر) دارد. ما هنوز او را ندیده‌ایم. اما او دروازه‌بان خوبی است و بر کسی پوشیده نیست که اونانا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا کمی مضطرب است، که اگر بایندیر وارد تیم شود و از شانس خود درست استفاده کند، اونانا دوباره به تیم اصلی برنخواهد گشت. تن‌هاخ زیادی روی اونانا حساب کرد. به نظرم از این‌جا به بعد او دارد برای این بازیکن، هزینه اضافی از آبرویش می‌دهد.”

بایندیر پس از انتقال از فنرباغچه ترکیه هنوز اولین بازی خود را برای یونایتد انجام نداده است، اما اوایل این ماه برای ترکیه مقابل ولز به میدان رفت. به نظر می‌رسید که هواداران از آنچه در بازی‌های ملی دیدند راضی بودند. یونایتد دو دروازه‌بان خود را در پنجره نقل و انتقالات اضافی اعلام کرد، داوید دخیا، برنده دستکش طلایی فصل گذشته بدون تمدید قرارداد آزاد شد و دین هندرسون به کریستال پالاس پیوست، که این موضوع باعث ایجاد سوالاتی در مورد سیاست جذب باشگاه شده است.

لیدیمن گفت:

“من تام هیتون را نیز در باشگاه می‌شناسم، اما یونایتد فصل را با دو دروازه‌بان شروع کرد که هیچ کدام از آن‌ها اصلا تجربه لیگ برتر را نداشتند. فکر می‌کنم کل ماجرای دروازه‌بانی واقعاً بد مدیریت شده است. جوری که داوید دخیا از باشگاه رفت کثیف بود. می‌دانید، بازیکنی که خدمات خوبی به باشگاه ارائه کرده بود و همه رکوردها را شکست. اگر می‌خواهید از شر او خلاص شوید، خوب، پس این کار را درست انجام دهید. می‌دانی، اجازه می‌دادید آن پسر در یک استادیوم پر برای خداحافظی با هواداران دست تکان بدهد. به نظر می‌رسید باشگاه واقعاً نمی‌دانست چه می‌کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *