بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گریزمان دلیل جدایی فلیکس را لو داد

آنتوان گریزمان، بازیکن اتلتیکومادرید : ژوائو فلیکس خسته شد و نتوانست به حضور در اتلتیکو ادامه بدهد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۳۹
گریزمان، بازیکن اتلتیکومادرید : ژوائو فلیکس خسته شد و نتوانست ادامه بدهد

آنتوان گریزمان، بازیکن اتلتیکومادرید، پیش از دیدار با بارسلونا اعلام کرد که ژوائو فلیکس خسته شد و نتوانست به حضور در اتلتیکو ادامه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتوان گریزمان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لالیگا شناخته می‌شود. بازیکن اتلتیکو مادرید با یک چالش جالب روبه‌رو است. او این هفته باید با بارسلونا مواجه شود که دو فصل پیش در آن حضور داشت.

او در این بازی دوباره با ژوائو فلیکس ملاقات خواهد کرد. این بازیکن پرتغالی در تابستان امسال همان مسیر گریزمان را طی کرد که سال 2019 اتلتیکو مادرید را به مقصد بارسا ترک کردن بود.

قبل از ملاقات مجدد، گریزمان در مورد این دیدار با موویستار صحبت کرد و از او به‌خصوص درباره وضعیت فلیکس سوال شد که اکنون در بارسا وضعیت خوبی دارد.

گریزمان درمورد درخواست خروج فلیکس برای انتقال به بارسا گفت:

“در نهایت، وقتی به اتلتیکو می‌آیی، کم و بیش می‌دانی که مربی و تیم چگونه هستند، با آن سازگار می‌شوی و روی آن کار می‌کنی یا اینکه همه چیز برایت درست نمی‌شود. ژوائو لحظاتی داشت که خیلی خوب کار کرد، وقتی او خیلی خوب کار کرد باید آن را ثابت نگه می‌داشت. زمانی فرا رسید که خسته شد، دیگر نتوانست خودش را اینجا ببیند و به همین دلیل تلاش کرد و باشگاه نیز تلاش کرد تا او مسیر جدایی را طی کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *