بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارت عجیب مایکل اوون درباره هم تیمی هایش در انگلیس

مایکل اوون : هنوز هم از بکام و اینس ناراحتم که باعث حذف ما شدند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۳۳
اوون : هنوز هم از بکام و اینس ناراحتم که باعث حذف ما شدند

مایکل اوون اعتراف کرد که هنوز از دو هم تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس برای اشتباهاتشان در جام جهانی 1998 “کینه” دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوون مهاجم سابق تیم‌های لیورپول و تیم ملی انگلیس، در سه جام جهانی برای کشورش بازی کرد اما هرگز نتوانست از مرحله یک چهارم نهایی عبور کند. اوون در سال 1998 به جوان‌ترین گلزن انگلیس در جام جهانی تبدیل شد و مجموعا هم در طول دوران فعالیتش 40 گل برای سه شیرها به ثمر رساند.

او می‌گوید از دو هم تیمی‌اش در آن تورنمنت تلخ سال 1998، زمانی که انگلیس در یک شانزدهم نهایی در ضربات پنالتی توسط آرژانتین حذف شد کینه خاصی دارد. او دیوید بکام و پل اینس را به عنوان آفت بداقبالی نام برد که اولی به دلیل لگد زدن به دیه گو سیمئونه در تلافی‌ حرکت قبلی ستاره آرژانتینی از زمین اخراج شد و دومی در ضربات پنالتی یک ضربه را از دست داد. او در این‌باره گفت:

” اولاً، من فکر نمی‌کنم اخراج بکام درست بوده باشد، اما این موضوع حالا بی‌ربط است. او اشتباه کرد که درگیر شد و رنجش من اینجاست. اینس هم در شرایطی که شما فقط ممکن است یک شوت در جام جهانی دریافت کنید، اشتباه بزرگی مرتکب شد. می‌توان گفت که این موضوع باعث حذف ما شد و این خیلی اتفاق بزرگی است.

من هنوز از آن چیزها ناراحت هستم. پل اینس یک پنالتی را از دست داد و من از این که او ضربه بدی زد ناراحتم، به همان ترتیب که از بکام برای کار بدون منطق‌اش ناراحتم. من کاملاً متقاعد هستم که با 11 نفر آن‌ها را شکست می دادیم زیرا ما تیم بهتری بودیم. ما تیم باورنکردنی داشتیم، و البته که با خودم فکر می‌کنم که چه اتفاقاتی می‌توانست برای ما بیفتد و از آن‌ها محروم شدیم. من هر بار به رخت‌خواب می‌روم و به این فکر می‌کنم که چگونه با توجه به کیفیت برخی از بازیکن‌هایی که در انگلیس در اختیار داشتیم، هرگز چیزی نبردیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *