بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوستی جالب توجه صلاح با ستاره پیشین سیتی

صلاح ستاره لیورپول : با میکا ریچاردز رفاقتی باورنکردنی داشتم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۲۶
صلاح ستاره لیورپول : با میکا ریچاردز رفاقتی باورنکردنی داشتم

محمد صلاح، ستاره لیورپول، می‌گوید که با میکا ریچاردز در زمان حضورش در فیورنتینا رفاقتی باورنکردنی داشته است و او هر روز ستاره مصری را به تمرین می‌رسانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صلاح و ریچاردز پس از اینکه چلسی و منچسترسیتی آن‌ها را مازاد بر نیاز خود دانستند و به تیم فلورانسی سری آ قرض داده شدند و به رختکن فیورنتینا رفتند. ریچاردز در ژانویه 2015 وارد ایتالیا شد و مهاجم مصری در زمستان بعدی به او پیوست.

صلاح در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفت:

“اوه خدای من، [ریچاردز] یکی از دیوانه‌ترین انسان‌هایی است که تا به حال ملاقات کرده‌ام. او واقعاً مرد خوبی است. خانواده من در لندن بودند و او هم در ایتالیا تنها بود و ما همیشه برای قهوه بیرون می‌رفتیم. من ماشین نداشتم، او همیشه قبل از تمرین و بعد از تمرین مرا سوار می‌کرد تا مرا به خانه برساند. او در آن زمان راننده من بود!

و ما اوقات خوبی داشتیم. او وانمود می‌کرد که ایتالیایی‌اش بهتر است، اما همه می‌دانند که اینطور نیست! اما او مرد فوق‌العاده‌ای است و ما بسیار صمیمی بودیم. من می‌دانم که مردم در مورد او به عنوان یک بازیکن، بازیکن فوق‌العاده، استثنایی و در کلاس جهانی صحبت می‌کنند. اما به عنوان یک انسان هم او شگفت انگیز است. او بسیار متواضع و پرشور است. او حتی زمانی که هنوز چیزی عوض نشده بود در فیورنتینا گفت که ” من یک روز یکی از بهترین مهاجمان جهان خواهم شد.” او سر حرفش مانده است و این نشان دهنده اعتقادی است که به حرفش دارد. من همان زمان هم باورم نمی‌شد که منچسترسیتی او را رها کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *