بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاصه بازی لیورپول – لاسک لیگ اروپا + فیلم

خلاصه بازی لیورپول 4-0 لاسک لیگ اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۱۷


لیورپول در هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا با نتیجه پرگل 4-0 لاسک را شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول‌ در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا به مصاف لاسک رفت و با نتیجه 4-0 برنده شد.

شاگردان یورگن کلوپ که با تساوی مقابل منچسترسیتی در بازی حساس لیگ برتر به این بازی می‌رسیدند، از ابتدا میل خود برای کسب برد را به حریف دیکته کردند.

حملات لیورپول با سرعت بالا منجر به گلزنی در دقیقه 12 شد. جوئل گومز در سمت چپ خط دفاعی لاسک به توپ رسید و ارسال او با ضربه سر شیرجه‌ای لوئیز دیاز همراه شد تا دروازه حریف باز شود.

در سرعت بالای انتقال توپ از خط دفاعی به خط حمله لیورپول 3 دقیقه بعد موفق شد گل دوم را بزند. دیاز که روی ارسال بلند به توپ رسید آن را به کودی خاکپو واگذار کرد و مجددا آن را پس گرفت تا به محمد صلاح پاس بدهد. صلاح با نفوذ از کناره‌ها توپ را ‌در آستانه دروازه به خاکپو رساند که آن به راحتی آن را به گل تبدیل کرد.

لیورپول دقیقه 32 هم به گلزنی نزدیک بود اما ضربه پای چپ قدرتمند کونستانتینوس تسیمکاس به تیرک افقی برخورد کرد و دفع شد. چند دقیقه بعد دیاز روی پاس گومز فرصت خوبی برای گلزنی داشت که آن را به طرز عجیبی از دست داد.

در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. لیورپول نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشت که موفق شد آن‌ها را هم به گل تبدیل کند.

دقیقه 51 نوبت محمد صلاح رسید تا به جمع گلزنان این بازی اضافه شود. ضربه پنالتی که توسط خاکپو به دست آمده بود را مهاجم مصری به آسانی به گل تبدیل کرد تا تیمش به گل سوم برسد.

دژان لوبچیک در دقیقه 55 یکی از بهترین شانس‌‌های گلزنی لاسک را از دست داد. او در محوطه جریمه به توپ رسید اما هنگام ضربه پایانی تعادل خود را از دست داد و ضربه‌اش با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

کائومهین کلهر دقیقه 65 با خروج به موقع از درون دروازه، لیورپول را نجات داد و مانع از گلزنی مهاجم حریف شد. چند دقیقه بعد هم گومز یک فرصت خوب گلزنی حریف را با تکل بلند دفع کرد.

لیورپول در نیمه دوم با تلاش‌های حریف برای جبران نتیجه بازی مواجه بود اما تا پایان برای گلزنی بیشتر تلاش داشت. بالاخره این فرصت‌طلبی به خاکپو اجازه داد گلزنی کند.

او دقیقه 90+2 پاس دقیق ترنت الکساندر آرنولد را دریافت کرد و پس از یک تو سرتوپ با پای راست دروازه حریف را باز کرد و دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند.

با این برد لیورپول 12 امتیازی شد و در صدر گروه A قرار دارد. بدین ترتیب با وجود فاصله 4 امتیازی با تولوز که در رده دوم ایستاده است، لیورپول حتی در صورت شکست در بازی هفته آینده هم به عنوان صدرنشین به دور بعدی راه پیدا می‌کند. لاسک هم همچنان 3 امتیازی است و در قعر جدول جای گرفته است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *