بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ذوق زدگی بالای ستاره رئال از گلزنی پاز + عکس

خوشحالی زیاد رودیگر از گلزنی نیکو پاز برابر ناپولی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۵
رئال مادرید ؛ خوشحالی زیاد رودیگر از گلزنی نیکو پاز برابر ناپولی

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی رئال مادرید، واکنش جالبی به گل نیکو پاز داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ناپولی بود و توانست این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد.

رودریگو، جود بلینگام و خوسلو سه گل اول این تیم را وارد دروازه حریف کردند و پس از آن نوبت به پاز رسید که با یک ضربه تماشایی و از راه دور توپ را به تور دروازه ناپولی برساند و چهارمین گل رئال مادرید را به نام خودش ثبت کند.

این بازیکن جوان 19 ساله از این که توانست در چنین دیداری در لیگ قهرمانان برای رئال مادرید گلزنی کند بسیار خوشحال و البته شوکه به نظر می‌رسید و بلافاصله به سمت هواداران رفت تا شادی‌اش را با آنها تقسیم کند.

اما اتفاق جالبی که توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده این است که وقتی دیگر بازیکنان رئال برای خوشحالی به سمت او رفتند، رودیگر به حدی هیجان و شوق داشت که به نظر از خود پاز هم خوشحال‌‌تر بود.

رئال مادرید ؛ خوشحالی زیاد رودیگر از گلزنی نیکو پاز برابر ناپولی رئال مادرید ؛ خوشحالی زیاد رودیگر از گلزنی نیکو پاز برابر ناپولی

رئال مادرید با این پیروزی توانست رکورد صددرصد بردش در لیگ قهرمانان را تا این جای کار حفظ کند و حالا باید منتظر بازی برابر یونیون برلین باشد تا آخرین دیدارش در مرحله گروهی این فصل را هم انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *