بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلمان یک گلر نابغه دیگر رو کرد

عملکرد درخشان کنستانتین هایده گلر تیم ملی آلمان در جام جهانی زیر 17 سال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۸
جام جهانی ؛ عملکرد درخشان کنستانتین هایده گلر تیم ملی آلمان در جام جهانی زیر 17 سال

تیم زیر ۱۷ سال آلمان خوش شانس است که دروازه بانی فوق العاده و خوش آتیه را در تیمش دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها روز گذشته به میزبان کشور اندونزی به مرحله نیمه نهایی رسید که در آن شاهد دو دیدار جذاب و تماشایی بودیم که در یکی از آنها فرانسه توانست با پیروزی ۲ بر یک راهی فینال شود و در بازی دیگر آرژانتین و آلمان با ارائه نمایشی پایاپای مقتدرانه جنگیدند و یک نبرد جذاب را در سطح نوجوانان تماشا کردیم.

این دیدار که در وقت قانونی با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت، در ضربات پنالتی کنستانتین هایده با مهار دو پنالتی نخست آرژانتینی‌ها کمک شایانی به نتیجه گرفتن مانشافت در این بازی داشت و مورد توجه بسیاری از کارشناسان و پیشکسوت‌های فوتبال آلمان از جمله باستین شواین‌اشتایگر قرار گرفت.

این سنگربان ۱۷ ساله که در ژانویه وارد سن ۱۸ سالگی می‌شود، در تیم اونترهاخینگ در سطح سوم بوندسلیگا بازی می‌کند و به تازگی در فصل جدید راهی تیم بزرگسالان شد ولی او که در تیم نوجوانان آلمان، گزینه جانشین مکس اشمیت هست با توجه به مصدومیت او برای بازی با آرژانتین به او اعتماد شد تا نگهبان چارچوب فلزی ژرمن‌ها باشد و در آخر هم با مهار دو پنالتی سبب شد تیم کشورش ۴ بر ۲ در این دوئل به برد برسد.

حال او با توجه به اینکه در نقش یک گلر دوم توانسته تا این حد فوق العاده عمل کند و در کانون توجهات قرار گرفته و بسیاری از خونسردی و اعتماد به نفس بالای او با عنوان یک توانایی نادر در نسل جدید یاد می‌کنند.

تیم زیر ۱۷ سال آلمان برای بازی در مرحله نهایی مسابقات بایستی روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف فرانسه برود و باید دید کدامیک از این دو نفر درون دروازه نوجوانان آلمان می‌ایستد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *