بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انگیزه های بالای این ستاره استقلال برای جبران + عکس

مهرداد محمدی با انگیزه در تمرین استقلال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۰
محمدی ؛ مهرداد محمدی با انگیزه در تمرین استقلال

هرداد محمدی انگیزه زیادی دارد تا در بازی با فولاد خوزستان فرصت‌های هدر رفته خود مقابل ذوب‌آهن را جبران کند و پایش به گلزنی باز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد محمدی که ستاره نقل و انتقالات تابستانی استقلال محسوب می‌شود، تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی در ترکیب آبی‌پوشان ارائه کرده و به واسطه این شرایط مناسب در اردوهای قبلی تیم ملی هم با نظر قلعه‌نویی دعوت شده است.

محمدی که با 3 گل زده بهترین گلزن استقلال در لیگ بیست و سوم هم محسوب می‌شود، با توجه به شکل بازی تیمش یکی از نفراتی است که همواره موقعیت‌هایی برای گلزنی به دست می‌آورد. او در دیدار گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن هم عملکرد خوبی داشت و صاحب فرصت‌هایی برای گلزنی شد اما ضربات او یا دقت لازم را نداشت یا با واکنش خوب پارسا جعفری گلر حریف راهی به دروازه پیدا نکرد.

ناکامی ستاره خط حمله استقلال در گلزنی مقابل ذوب‌آهن اتفاقی نیست که خوشایند او باشد. با این حال محمدی در تمرینات استقلال با روحیه بالا حضور یافته و امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی خود بتواند در بازی بعدی بار دیگر پایش به گلزنی باز شود.

این مهاجم باتجربه و ملی‌پوش برای دیدار با فولاد انگیزه زیادی خواهد داشت؛ او در روزهای آینده همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا ابتدا نظر نکونام برای حضور در ترکیب اصلی را جلب کند و در ادامه بتواند گل‌های زده خود برای استقلال را از سه گل عبور بدهد.

محمدی ؛ مهرداد محمدی با انگیزه در تمرین استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *