بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورتموند یک پدیده جوان دیگر رو کرد !

عملکرد درخشان پاری برونر بازیکن آکادمی دورتموند در جام جهانی زیر 17 سال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۲۴
آلمان ؛ عملکرد درخشان پاری برونر بازیکن آکادمی دورتموند در جام جهانی زیر 17 سال

مهاجم 17 ساله دورتموند نقش اصلی را در صعود آلمان به فینال جام جهانی نوجوانان داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همیشه زننده پنجمین پنالتی کار سختی دارد، اما ستاره نوظهور فوتبال آلمان بدون کمترین استرس این کار را در دیدار روز گذشته مقابل آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی زیر 17 سال انجام داد و توانست گل برتری ژرمن‌ها را بزند تا در پنالتی‌ها به پیروزی 4 بر 2 برسند و فینالیست شوند، اما همین بازیکن در جریان مسابقه هم مرد اول تیمش بود.

پاریس برونر که دو سال و نیم قبل از بوخوم به آکادمی دورتموند اضافه شد و در رده‌های پایه این باشگاه به میدان می‌رود و در حال حاضر هم با زدن 10 گل در رده زیر 19 سال بوندس لیگا، دومین گلزن برتر این رقابت‌ها به حساب می‌آید، دیروز نقش کلیدی را در صعود آلمان به فینال و برتری مقابل آرژانتین داشت.

برونر در دقیقه 9 پاس نوح درویش به سمت چپ محوطه جریمه را با یک سر توپ و شوت از زاویه بسته تبدیل به گل کرد و در دقیقه 58 هم اشتباه عجیب گلر آرژانتین در دفع توپ را با یک کنترل عالی و شوت فنی پای راست تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا دو گل از سه گل تیمش در جریان بازی را زده باشد.

این پدیده 17 ساله فوتبال آلمان بدون شک با عملکردش در جام جهانی نوجوانان که تاکنون چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، حالا باید خود را آماده اضافه شدن به تیم بزرگسالان دورتموند کند و بعید نیست در تابستان بعدی با پیشنهادهای شگفت انگیز مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *