بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب رایت به درخشش دکلان رایس

یان رایت، ستاره سابق آرسنال : دکلان رایس را خیلی ارزان از وستهم خریدیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۱۱
رایس ؛ یان رایت، ستاره سابق آرسنال : دکلان رایس را خیلی ارزان از وستهم خریدیم

یان رایت، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که تیمش دکلان رایس را از وستهم به قیمت خیلی پایینی خریده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکلان رایس از سال 2016 در وستهم توپ می‌زد و بعد از عملکرد درخشانش در این تیم به عنوان یکی از هافبک‌های برتر لیگ برتر شناخته شد و تابستان امسال با مبلغ 120 میلیون یورو به آرسنال پیوست. این ستاره 24 ساله تاکنون و در 19 بازی اول عملکرد درخشانی داشته است. او این هفته مقابل برنتفورد یک گل مسلم را برای تیمش از روی خط دروازه برگرداند و یکی از عوامل مهم صدرنشینی توپچی‌ها بود.

رایت، مهاجم سابق آرسنال، که فصل 99-1998 را با وستهم گذراند، می‌گوید که احساس ناراحتی می‌کند، چرا که توپچی‌ها باید برای این ستاره “25 میلیون یورو بیشتر به وستهم” می‌پرداختند. او در آخرین قسمت از پادکستش در روز شنبه درباره این بازیکن گفت: “او از نظر بدنی بسیار قدرتمند و در زمین بسیار روان است. آرسنال با او متفاوت به نظر می‌رسد. من عاشق مارتین (اودگارد) هستم. او کاپیتان ماست و بسیار از بودنش خوشحالم. اما وقتی بازیکنی دارید که هر هفته در حد 10/10 یا 10/9 بازی می‌کند و از همه بهتر است، حس می‌کنید کاپیتان واقعی تیم او (رایس) است.

رایت سپس توضیح داد که معتقد است آرسنالی‌ها او را ارزان خریده‌اند:

“من نمی‌خواهم جانبدارانه برخورد کنم، اما اخیراً با چند هوادار وستهم صحبت می‌کردم و همیشه آنها را دست می‌اندازم. می‌گویم: “می‌دونی، حس می‌کنم ما از شما دزدی کردیم، فکر می‌کنم باید 25 میلیون یورو اضافی به شما بدهیم. من 25 میلیون یورو اضافی را خودم به شما می‌دهم، چون احساس گناه دارم که او را فقط با 120 میلیون یورو گرفته‌ایم!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *