بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرسنال مهره نیمکت نشینش را نمی فروشد !

رد پیشنهاد تیم لیگ برتری برای رمزدیل از سوی آرسنال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۲۹
رمزدیل ؛ رد پیشنهاد تیم لیگ برتری برای رمزدیل از سوی آرسنال

آرسنال اولین پیشنهاد برای جذب آرون رمزدیل را رد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رمزدیل در پیروزی 1-0 مقابل برنتفورد در روز شنبه که تیم را به صدر جدول رساند به ترکیب اصلی آرسنال بازگشت. این اولین بازی او در لیگ برتر از اوایل سپتامبر بود. این دروازه‌بان تحت پرس مرتکب اشتباهی شد که به برنتفورد فرصت مسلم گلزنی داد، هر چند که آنها به لطف حضور دکلان رایس روی خط دروازه موفق به گلزنی نشدند. در این بازی به او اجازه داده شد تا مقابل زنبورها بازی کند، زیرا رایا با توجه به اینکه به صورت قرضی از تیم توماس فرانک در آرسنال حضور دارد، مجوز بازی نداشت.

به گفته اتلتیک، تیمی از نیمه انتهایی لیگ برتر، که نامش فاش نشده، اقدامی برای جذب این بازیکن کرده است، اما توپچی‌ها آن را رد کرده‌اند. تیم لندنی علی‌رغم موقعیت او به عنوان گزینه دوم دروازه‌بانی پس از دیوید رایا، قصد ندارد او را از دست بدهد.

بولت پرسپولیسبر اساس این گزارش، آرسنال قصد ندارد به رمزدیل در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اجازه خروج دهد، در حالی که این بازیکن 25 ساله می‌خواهد حرکت بعدی‌اش حرکتی باشد که حرفه‌اش را به جلو ببرد. او اعتراف کرده است که از زمانی که جایگاه خود را در تیم اصلی به رایا واگذار کرده است، “تحت فشار است و رنج می‌کشد” و به نحوی به این نکته اشاره می‌کند که اگر راهی برای بازگشت به گزینه اول دروازه میکل آرتتا برای او وجود نداشته باشد ممکن است بخواهد به زودی شمال لندن را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *