بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا بازهم جریمه شد + عکس

جریمه گواردیولا برای بار دوم به خاطر پارک غیرقانونی از سوی پلیس انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱
گواردیولا ؛ جریمه گواردیولا برای بار دوم به خاطر پارک غیرقانونی از سوی پلیس انگلیس

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای دومین بار در عرض سه ماه از سوی پلیس انگلیس جریمه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گواردیولا در ماه آگوست به دلیل پارک کردن ماشینش در منطقه پارک ممنوع از سوی پلیس انگلیس جریمه شد و درگیری لفظی هم با مامور پلیس این کشور داشت.

در حالی که به نظر می‌رسید این جریمه باعث شده است که سرمربی منچسترسیتی توجه بیشتری به قوانین خاص راهنمایی و رانندگی در انگلیس داشته باشد اما این اتفاق رخ نداده است.

این مربی اسپانیایی یکشنبه عصر بار دیگر و باز هم به دلیل پارک کردن ماشینش در منطقه توقف ممنوع با برگه جریمه‌ای از سوی پلیس روبرو شده است.
گفته می‌شود که او برای خرید کردن در یکی از مراکز خرید مرکز شهر منچستر ماشینش را پارک کرده بود و زمانی که برگشت، با این برگه جریمه که روی ماشینش قرار داده شده بود مواجه شد.

مدت زمان پارک ماشین گواردیولا در این منطقه بیشتر از سه ساعت بود و به همین دلیل او مبلغ ۶۰ پوند جریمه شد که چندان قابل توجه نیست اما بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی داشت.
نکته جالب اینجاست که ماشین او نیسان آریا به ارزش نزدیک به ۵۵ هزار یورو است که کاملا برقی است و این موضوع توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این مربی را جلب کرده است.

گواردیولا ؛ جریمه گواردیولا برای بار دوم به خاطر پارک غیرقانونی از سوی پلیس انگلیس گواردیولا ؛ جریمه گواردیولا برای بار دوم به خاطر پارک غیرقانونی از سوی پلیس انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *