بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داور دیدار النصر – پرسپولیس مشخص شد

ما نینگ چینی به همراه هموطنانش قای دیدار النصر - پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰
پرسپولیس ؛ ما نینگ چینی به همراه هموطنانش قای دیدار النصر - پرسپولیس

ما نینگ چینی به همراه هموطنانش قرار است دیدار امشب پرسپولیس و النصر را سوت بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسامی داورانی که قرار است دیدار امشب پرسپولیس و النصر را قضاوت کنند، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که طی آن، ما نینگ چینی به همراه هموطنانش قرار است این بازی را سوت بزند.

ژو فِی و ژانگ چنگ، کمک‌های اول و دوم ما نینگ در این مسابقه هستند. ضمن اینکه دیگر هموطن آن‌ها یعنی وانگ دی، داور چهارم است. علی حمد سیف از امارات نیز ناظر داوری است.

ما نینگ بازی‌های زیادی را برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کرده و نکته جالب اینکه اولین مسابقه‌ای که او برای سرخ‌پوشان سوت زده، برابر همین تیم النصر عربستان است.

در فصل 2014 – 2015 و در مسابقه‌ای که در استادیوم آزادی برگزار شد، پرسپولیس با تک گل مهدی طارمی از سد حریف خود عبور کرد که این گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

او در فصل 2016 – 2017 نیز دو مسابقه را برای سرخ‌ها قضاوت کرد. دیدار با لخویا سابق و الدحیل کنونی که پرسپولیس به لطف گل به‌خودی بازیکن حریف به پیروزی رسید. مسابقه دوم نیز در مرحله یک‌چهارم برگزار شد که پرسپولیس با گل‌های علیپور، منشا و طارمی توانست الاهلی عربستان را سه بر یک شکست دهد.

یک فصل بعد نیز ما نینگ سه مسابقه سرخ‌پوشان را داوری کرد. آن‌ها در مرحله گروهی با تک گل کامیابی‌نیا، از سد الوصل گذشتند. سپس در مرحله یک‌هشتم نهایی، پنجمین قضاوت ما نینگ نیز با پیروزی پرسپولیس همراه شد و تیم برانکو با گل‌های نوراللهی و سیدجلال، دو بر یک الجزیره را شکست داد.

سومین قضاوت ما نینگ برای پرسپولیس در فصل 2017 – 2018 تلخ‌ترین شکست چند سال اخیر آن‌ها بود. جایی که شاگردان برانکو در ژاپن و در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 2 بر صفر برابر کاشیما آنتلرز مغلوب شد.

و بالاخره اینکه آخرین قضاوت ما نینگ برای پرسپولیس به فصل 2018 – 2019 بازمی‌گردد که آن‌ها با بریس عمر السومة در برابر تک گل شجاع خلیل‌زاده، با نتیجه 2 بر یک مقابل الاهلی عربستان شکست خوردند.

به‌طور کلی، ما نینگ تاکنون در هفت مسابقه آسیایی برای پرسپولیس قضاوت کرده که سرخ‌پوشان در پنج مسابقه برنده از زمین خارج شده‌اند و در دو دیدار مغلوب شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *