بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای سرمربی آبی ها + عکس

علی لطیفی : جواد نکونام به بهترین شکل استقلال‌ را جمع کرده است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷
علی لطیفی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

علی لطیفی پیشکسوت استقلال گفت : هم اکنون بازیکنان استقلال با تمام وجود بازی می‌کنند و این نشان می‌دهد که جواد نکونام به عنوان یک سرمربی توانمند، توانسته به خوبی تیمش را جمع کند اما استقلال باید حواسش به امتیازات از دست رفته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی پیشکسوت استقلال درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، اظهار داشت:

استقلال برابر ذوب‌آهن یکی از بهترین بازی‌های خودش را انجام داد و به ویژه در نیمه اول بسیار فوق‌العاده بود. استقلال موقعیت‌های زیادی را خلق کرد در‌ حالی که در بازی‌های گذشته کمتر می‌دیدیم که فرصت گلزنی ایجاد کند، اما متأسفانه موقعیت‌های گلزنی را هم راحت از دست داد. در نیمه دوم به دو دلیل استقلال گل زد و گل خورد. گل زدنش به خاطر این بود که در فاز هجومی همچنان به دنبال گل زدن بود و محتاط عمل نمی‌کرد و نهایتاً موفق به انجام این کار شد.

وی افزود:

حفظ گل در شهر اصفهان برای همه تیم‌ها خیلی سخت است و در نتیجه روی بدشانسی گل را پذیرفت. استقلال شایسته و مستحق گرفتن ۳ امتیاز در اصفهان بود، اما در برخی از بازی‌ها تیم جواد نکونام نباید ۳ امتیاز را بگیرد و موفق به کسب پیروزی شود، چون شانس و اقبال هم جزئی از فوتبال است.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه جواد نکونام به بهترین شکل از نفراتش بازی می‌گیرد، عنوان کرد:

هم اکنون بازیکنان استقلال با تمام وجود بازی می‌کنند و این نشان می‌دهد که جواد نکونام به عنوان یک سرمربی توانمند، توانسته به خوبی تیمش را جمع کند. اما استقلال باید حواسش به امتیازات از دست رفته باشد و هر چه محکم‌تر و قدرتمندانه‌تر‌ در بازی‌های داخل و خارج از خانه نیز به دنبال پیروزی باشد تا فاصله امتیازی خودش را با رقیبانش افزایش بدهد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

بیش از هر تیمی، سپاهان در مسابقات لیگ برتر فوق‌العاده عمل می‌کند و با اینکه ۴ امتیاز از این تیم کم شد، اما باید در کنار استقلال و پرسپولیس، آن‌ها را مدعی اصلی قهرمانی دانست. البته استقلال توانایی و ظرفیت بالایی دارد تا در نیم فصل دوم هم بدین شکل امتیازات را جمع کند، چون نیمکت قوی دارد.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران مقابل ازبکستان، گفت:

در نیمه دوم، تیم ملی برابر ازبکستان فاجعه بود و اگر شانس با حریف بود باید ۶-۷ گل می‌خورد. دلیلش این است که میانگین سنی ملی‌پوشان کشورمان بالاست و در نیمه دوم بازیکنان هیچ دوندگی را نداشتند. بر همین اساس امیر قلعه‌نویی باید آرام آرام نسل بازیکنان را تغییر بدهد و در تیم ملی پوست‌اندازی انجام شود. تیم ملی بزرگسالان ایران پیرترین تیم آسیاست و این موضوع امکان دارد در ادامه فوتبال ایران را از بین ببرد.

لطیفی در مورد سرمربیگری حسین عبدی در تیم فوتبال جوانان، خاطرنشان کرد:

نوجوانان فوتبال ایران پتانسل بالایی دارد و به خاطر مدیریت غلط، همه استعداد‌ها هرز می‌روند. تیم نوجوانان ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام نداد، چون باید این تیم به مراحل بالاتر مسابقات صعود می‌کرد. وقتی به تیم‌های حاضر در گروه‌مان نگاه می‌کنیم، گروه سختی نبود و تیم‌های برزیل و انگلیس در مراحل بعدی جام جهانی از گردونه مسابقات حذف شدند. برزیل مقابل آرژانتین ۳ بر صفر تحقیر شد و انگلیس هم برابر ازبکستان شکست خورد. اما نتایج حسین عبدی با تیم نوجوانان خوب بود، او مربیگری را به صورت آکادمیک دنبال کرده و به لحاظ مالی شرایط مناسبی دارد. فدراسیون فوتبال بعد از سال‌ها باید یک کار اصولی انجام بدهد و از همین حالا سرمربیگری تیم جوانان ایران را به حسین عبدی بدهد.

علی لطیفی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *