بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داوری صدای سرمربی گل گهر را هم درآورد !

مارینوس اوزونیدیس : تمام تصمیمات سرنوشت‌ساز در بحث داوری به ضرر ما است؟

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۶
گل گهر ؛ اوزونیدیس : تمام تصمیمات سرنوشت‌ساز در بحث داوری به ضرر ما است؟

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر به شدت نسبت به یک تصمیم داوری دیگر علیه شاگردانش گلایه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته در شرایطی تیم فوتبال گل گهر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با نتیجه یک بر یک به کار خود مقابل شمس آذر خاتمه داد که تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های پرشماری داشت. علاوه بر این یکی از صحنه‌های بحث برانگیز مسابقه در دقیقه 73 رخ داد که شوت مهاجم گل‌گهر در محوطه جریمه به دست مدافع شمس‌آذر برخورد کرد و تغییر جهت داد، اما وحید کاظمی تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

این همان اتفاقی بود که سبب شد مارینوس اوزونیدیس با وجود اینکه طی 8 هفته ابتدایی لیگ برتر یک مربی آرام نشان داده، در نشست خبری از کوره در برود و نبود وی ای آر در لیگ برتر فوتبال ایران را زیر سوال ببرد:

« چطور است که تمام تصمیمات سرنوشت‌ساز در بحث داوری به ضرر ما است؟ این صحبتی که می‌کنم برای هردو تیم است و فقط برای تیم من نیست. وقتی یک صحنه هند به این واضحی وجود دارد، چطور آن را نمی‌گیرند. از 60 متری مشخص بود و ما دیدیم، داور هم نزدیک بود. نمی‌گویم که این پنالتی حتما گل می‌شد، اما وقتی مشخصا پنالتی است، باید گرفته شود. هر بازی و همیشه اینگونه است و داوری‌ها به ضرر ما است. اگر در لیگ ایران VAR وجود داشت، نتایج و جدول خیلی فرق می‌کرد.»

حالا بیش از 5 سال است که استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در تمام کشورهای دنیا و در لیگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همچنان لیگ برتر فوتبال ایران با وجود اینکه یکی از فنی‌ترین و کیفی‌ترین لیگ‌های قاره آسیا به شمار می‌رود، به پیاده سازی این فناوری نزدیک هم نشده است! در حال حاضر فقط ورزشگاه نقش جهان و ورزشگاه آزادی وی ای آر عاریه‌‎ای دارند که از میان این دو VAR ورزشگاه نقش جهان دیگر قابل استفاده هم نیست.

باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال ایران سرانجام چه زمانی می‌توانند این فناوری را به لیگ برتر اضافه کنند. در مورد سایر لیگ‌های فوتبال ایران که در حال حاضر نمی‌توان هیچ اظهارنظری داشت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *