بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز ترمیم چمن قبل از دیدار حساس با پرسپولیس + عکس

آغاز فرآیند ترمیم چمن استادیوم غدیر استقلال خوزستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۷
استقلال ؛ آغاز فرآیند ترمیم چمن استادیوم غدیر استقلال خوزستان

با توجه به تعطیلی لیگ، مسئولان اهوازی در صدد ترمیم استادیوم غدیر و چمن آن هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال خوزستان به دنبال ترمیم چمن استادیوم غدیر است و در این راستا اقدامات لازم را با توجه به تعطیلی لیگ تا جدال آتی خود مقابل پرسپوليس دنبال کرده است.

استادیوم غدیر اهواز در شرایطی زیر کشت رفته که ناظران فدراسیون و سازمان لیگ روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشتند و با توجه به خرابی چمن، به دنبال این هستند تا هر چه زودتر شرایط لازم برای بهره‌برداری دوباره این مجموعه را صورت دهند.

با توجه به برگزاری پرفشار دیدارهای لیگ دسته اول و دوم طی دو فصل اخیر در این استادیوم با حضور تیم‌های استقلال خوزستان و همچنین استقلال ملاثانی و… کیفیت این چمن کاهش یافته بود و همانطور که در تصاویر اختصاصی ما مشخص است، در بیشتر نقاط آن فاقد شرایط لازم برای برگزاری دیدار است.

اکنون با توجه به تعطیلی لیگ برتر اقدام لازم برای کشت چمن استارت خورده و به نظر می‌رسد این استادیوم در بازی بعدی میزبانی استقلال خوزستان که برابر پرسپوليس خواهد بود، شرایط مطلوب را به دست آورده باشد.

مدیران استقلال خوزستان که توجه ویژه‌ای به بحث زیرساخت‌ها دارند، در تلاش هستند هرچه زودتر تمامی مراحل لازم برای استاندارد سازی استادیوم را صورت دهند.

با این شرایط تمرینات استقلال خوزستان تا دستیابی این استادیوم به شرایط مطلوب به چمن دیگری منتقل خواهد شد و همچنین باید دید استقلال ملاثانی دیدارهای میزبانی خود در اهواز را به چه شکل مدیریت خواهد کرد و به چه استادیومی منتقل می‌شود.

استقلال ؛ آغاز فرآیند ترمیم چمن استادیوم غدیر استقلال خوزستان استقلال ؛ آغاز فرآیند ترمیم چمن استادیوم غدیر استقلال خوزستان استقلال ؛ آغاز فرآیند ترمیم چمن استادیوم غدیر استقلال خوزستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *