بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مثل استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهیم شد

 احمدرضا زنده‌روح : در آینده خیلی سریع بالای جدول می‌آییم و در میان مدعیان قرار می‌گیریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۴
گل گهر ؛  احمدرضا زنده‌روح : در آینده خیلی سریع بالای جدول می‌آییم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است این تیم به زودی در جمع مدعیان قهرمانی دیده خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمدرضا زنده‌روح یک‌بار دیگر ستاره گل گهر بود و در جریان تساوی یک بر یک مقابل شمس آذر قزوین با یک ضربه سر تماشایی روی ارسال تورس موفق شد گل تساوی تیمش را وارد دروازه میزبان کند.
با او که در این فصل و پس از بازگشت به گل گهر عملکرد درخشانی داشته، گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

ابتدا درباره بازی بگو، فکر می‌کنم می‌توانستید حداقل 3،4 گل بزنید.
احمدرضا زنده‌روح:

بله، بازی خوبی بود. خیلی خوب تیم شمس آذر را آنالیز کرده بودیم و آنطور که دوست داشتیم بازی را پیش می‌بردیم که روی یک غافلگیری گل خوردیم. این هم یک اتفاق در فوتبال است. اما اینکه توانستیم بازی را برگردانیم و آن همه موقعیت ایجاد کنیم، نشان دهنده این است که تیم ما یک تیم با شخصیت است. منصفانه باید این بازی را می‌بردیم. اما نشد و دو امتیاز دیگر از دست ما رفت. امیدوارم جبران کنیم تا در پایان فصل حسرت این امتیازات از دست رفته را نخوریم.

خیلی موقعیت از دست دادید. فکر می‌کنی دلیل اصلی این موضوع چه چیزی است؟
احمدرضا زنده‌روح:

فوتبال است دیگر. نمی‌توان چیزی گفت. شاید یک روز هم ما خوب نباشیم و امتیاز بگیریم، اما همین‌که توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم خیلی خوب است و نشان از آمادگی بالای تیم ما دارد. حالا باید بیشتر تمرکز و تمرین داشته باشیم، تا از موقعیت‌های خودمان بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

درباره صحنه گل هم صحبت کن. به نظر چند بازیکن تیم شما اصلا در جریان بازی نبودند و وقتی به خودشان آمدند ضربه سر رحمان جعفری به گل تبدیل شده بود.
احمدرضا زنده‌روح:

فکر می‌کنم روی عدم تمرکز ما و باهوشی تیم حریف گل خوردیم. باید حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم که از این گل‌ها اصلا نخوریم.

شرایط گل‌گهر را در بازی نهم چطور ارزیابی می‌کنی. شما در حال حاضر از 9 بازی 14 امتیاز کسب کرده‌اید و در رتبه هفتم قرار دارید.
احمدرضا زنده‌روح:

فکر می‌کنم در مجموع شرایط بسیار خوبی داریم. خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم، اما وقفه‌های لیگ خیلی به ما لطمه زد. فاصله طولانی بین دو بازی ما را از شرایط مطلوب دور کرد. اما تیم خیلی خوبی داریم و در آینده خیلی سریع بالای جدول می‌آییم و در میان مدعیان قرار می‌گیریم.

قبلا پنالتی گل می‌کردی، الان در جریان بازی گل می‌زنی. شرایط در این فصل برای تو پس از دو سال دوری از گل‌گهر و حضور در فجر خیلی خوب پیش می‌رود.
احمدرضا زنده‌روح:

به هر حال این هم قسمت ما است. به هر حال دو سال دوری تجربه‌ای بود که کسب کردم. سعی کردم در برگشت بتوانم با انرژی و انگیزه بیشتر کار کنم تا شرایطی که قبلا داشتم را به دست بیاورم. باشگاه‌ها و هم تیمی‌هایم کمک می‌کنند. امیدوارم در ادامه راه بتوانم به تیمم کمک کنم و اگر بتوانم به تیم کمک کنم، قطعا به خودم هم کمک می‌کنم.

 

تو یکی از یکی فوتبالیست‌هایی هستی که شاید به اندازه توانایی‌هایت دیده نشدی. الان در ورود به دهه چهارم زندگی آیا از روندی که در فوتبال پشت سر گذاشتی، راضی هستی؟

احمدرضا زنده‌روح: یک جاهایی شاید قسمت است، یک جاهایی شاید اشتباهات خود آدم است، اما خب پذیرفتم. شاید یک جاهایی خودم مقصر بودم، اما در مجموع ناراضی نیستم از مسیر فوتبالی‌ام. امیدوارم تا انتهای این مسیر اتفاقات خوبی برایم رخ بدهد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *