بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین تجربه مربیگری فابرگاس در ایتالیا

برد فابرگاس به همراه کومو در سری بی ایتالیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۲۷
فابرگاس ؛ برد فابرگاس به همراه کومو در سری بی ایتالیا

سسک فابرگاس، ستاره سابق فوتبال اسپانیا، اولین بازی‌اش را به عنوان سرمربی در تیم سری B کومو انجام داد و پس از بازی اصرار داشت که گلزن تیمش را پیش‌بینی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سسک فابرگاس پس از نتایج ضعیف مورنو لونگو در تیم کومو، در ۱۳ نوامبر به عنوان جانشین این مربی انتخاب شد و امروز در اولین بازی‌اش بر روی نیمکت این تیم، مقابل فرالپیسالو قرار گرفت.

در حالی که بازی تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، آلساندرو گابریلونی در دقیقه ۳+۹۰، موفق شد گل دوم کومو را بزند تا فابرگاس دوران مربی‌گری‌اش در این تیم را با برد آغاز کند.

آنها با این برد با ۲۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سه تیم بالای جدول، به رده چهارم رسیدند. اختلاف آنها با صدر جدول فقط ۶ امتیاز است و شانس خوبی برای رسیدن به سری A دارند. فابرگاس پس از بازی از تعویضی‌هایش راضی بود و حتی اعلام کرد که می‌دانسته بازیکن تعویضی‌اش گل می‌زند.

نیمه اول خوبی داشتیم، اما باید برد را زودتر به دست می‌آوردیم. آنهایی که از روی نیمکت به بازی رفتند تمام تلاش‌شان را برای پیروزی انجام دادند، من حتی به گابریلونی گفته بودم که گل خواهد زد و همین اتفاق هم افتاد. هم از گل خوشحالم و هم از اینکه پیش‌بینی‌ام درست درآمد. ما باید همیشه و هر روز پیشرفت کنیم و برای رسیدن به هدفمان متحد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *