بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره منچستریونایتد را نمی خواهد

آنتوان گریزمان : به منچستریونایتد نمی روم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۲۱
گریزمان : به منچستریونایتد نمی روم

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، می‌گوید در این تیم خوشحال است و نمی‌خواهد به جای دیگری برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گریزمان از زمان بازگشت خود به اتلتیکو، تاکنون در 16 بازی 12 بار برای اتلتیکو گلزنی کرده است. این بازیکن فرانسوی پس از شروع استثنایی خود در این فصل در پایتخت اسپانیا، زیر نظر باشگاه منچستریونایتد است که شدیدا به دنبال یک جایگزین برای جیدون سانچو در ماه ژانویه می‌گردد. بازیکنی که به دلیل درگیری لفظی مجازی با اریک تن هاخ، سرمربی تیم، از تمرینات تیم اصلی اخراج شده است.

با این حال، پس از اینکه گریزمان گفت در حال برنامه ریزی آینده خود در واندامتروپولیتانو است، امیدهای شیاطین سرخ از بین رفت. او در گفتگو با مارکا گفت:

“من انگیزه دارم که بخشی از تاریخ اتلتیکو باشم و در این باشگاه یک اسطوره شوم. می‌دانم که باید آن را به دست بیاورم. اکنون اهداف زیادی برای امسال دارم، اما می‌خواهم لالیگا را ببرم و به آن نیاز دارم. هرگز به این نرسیدم و برایم مهم است.”
تا سال 2024 می‌خواهم برای هواداران اتلتیکو بازی کنم.”

گزارش شده است که بند آزادسازی گریزمان تنها 21.9 میلیون پوند تعیین شده است، که او را به یک هدف مقرون‌به‌صرفه برای منچستریونایتد تبدیل می‌کند. اما شیاطین سرخ اکنون احتمالا با شنیدن این صحبت‌ها از پیگیری این انتقال صرفه نظر کنند و به دنبال گزینه‌ای در دسترس‌تر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *