بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه جشن ملوان در لیگ با این شادی گل دیوانه وار + عکس

خوشحالی گل جالب پدرام قاضی پور بازیکن ملوان پس از گلزنی به هوادار

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۸
لیگ برتر ؛ خوشحالی گل جالب پدرام قاضی پور بازیکن ملوان پس از گلزنی به هوادار

ملوان در ادامه رویاپردازی‌هایش در تهران هوادار را شکست داد تا جشن‌های کوچک آنها در لیگ ادامه داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین باری است که یک مربی(محمود فکری) در لیگ برتر معترف می شود که باید تیمش با گل‌های بیشتری شکست می‌خورد و این مساله بیشتر از اینکه ناشی از ضعف تیم هوادار باشد حاکی از قدرت و توانمندی تیم ملوان بود.
در میانه نیمه دوم ملوان به آنچه استحقاقش را داشت، رسید و پدرام قاضی پور مدافع – هافبک چپی که قاعدتا نباید در نوک حمله باشد در زمان درست در جای درست بود تا سانتر خوب رضا جعفری را تبدیل به گل کند.

شادی گل قضای پدرام قاضی پور هم در نوع خود جالب بود و تقریبا نیمی از زمین را دوید و هم شادی گل عجیبی داشت.او در حالی به سمت نیمکت تیمش دوید و از دست بازیکنان هم تیمی‌اش فرار کرد که به نظر می‌رسید در حال رفتن به شخص خاصی روی نیمکت است اما از مقابل نیمکت‌نشینان ملوان هم عبور کرد و به داخل زمین برگشت.

قاضی پور که با قد نسبتا کوتاهش پرش و ضربه سری فوق‌العاده داشت غیر از شادی دیوانه‌وار نزدیک نقطه کرنر سرانجام با محمدی نوری و علیرضا محمد دو دستیار مهدی تارتار شادی کرد و در نقطه ای متوقف شد.

گل سه امتیازی این بازیکن کرمانشاهی ملوان را موقتا به رده دوم جدول رساند که برای تیم تارتار و انزلی چی‌ها فوق العاده هیجان‌انگیز است.حالا آنها از 11 بازی 22 امتیاز دارند.این یعنی که با میانگین دو امتیاز از هر مسابقه مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند.

لیگ برتر ؛ خوشحالی گل جالب پدرام قاضی پور بازیکن ملوان پس از گلزنی به هوادار

لیگ برتر ؛ خوشحالی گل جالب پدرام قاضی پور بازیکن ملوان پس از گلزنی به هوادار لیگ برتر ؛ خوشحالی گل جالب پدرام قاضی پور بازیکن ملوان پس از گلزنی به هوادار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *