بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب تراکتور مقابل فولاد خوزستان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد خوزستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳
تراکتور ؛ ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد خوزستان مشخص شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران باید در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان از هقته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شنبه (۴آذر) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

شاگردان پاکو خمس اسپانیایی که تا هفته دهم عملکرد سینوسی داشتند و نیمی از بازی‌های خود را با برد و نیمی دیگر را بازنده از زمین بازی خارج شدند تا با ۱۵ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند.

در مقابل شاگردان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی نیز تا به اینجا فصل نیز عملکرد مناسبی نداشتند البته بعد از حضور سرمربی اسپانیایی کمی وضعیت فولاد مردان بهتر شد و در حال حاضر با یک بازی کمتر با ۹ امتیاز رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار خواهند گذاشت، فولاد موفق شد با تک گل ساسان انصاری آلومینویم اراک را مغلوب کند، اما تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر در آزادی مغلوب شاگردان جواد نکونام شد. اما جالب است بدانید در لیست تراکتور و فولاد هفت بازیکن حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند و شنبه برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

در ترکیب فولاد خوزستان، محمد عباس‌زاده، سعید واسعی، علی شجاعی، ساسان انصاری سابقه حضور در تراکتور را دارند و در مقابل احسان مرادیان، مهدی شیری و عارف آقاسی نیز سابقه پوشیدن فولادخوزستان را در کارنامه خود دارند.

پاکو خمس که در این فصل هنوز نتوانسته به ترکیب ایده‌آل خود دست پیدا کند و حتی بعد از بازی‌هایی که با برد پشت سر گذاشته بود نیز تغییراتی در ترکیب اصلی خود انجام داد. ریکاردو آلوز تنها غایب تی‌تی‌ها در این دیدار خواهد بود.

به نظر می‌رسد خمس تراکتور را با ترکیب ۲-۵-۳ راهی میدان کند. مسئولیت حفاظت از دروازه‌ تراکتور مقابل فولادی‌ها بر عهده حسین پورحمیدی خواهد بود. شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی و سید محمد حسینی خط دفاعی تی‌تی‌ها را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

محمد نادری از جناح چپ و مهدی شیری از جناح راست فولبک‌های تراکتور خواهند بود و صفا هادی، مهدی حسینی و آلوارو خیمنز خط میانی تراکتور را تشکمیل می‌کنند.

مهدی عبدی بعد از یک بازی غیبت به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و جلوتر از گوستاوو واگنین امید اول گلزنی تی‌تی‌ها در دیدار مقابل فولادخوزستان است.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سید محمد حسینی، مهدی شیری، محمد نادری، صفا هادی، مهدی حسینی، آلوارو خیمنز، گوستاوو واگنین و مهدی عبدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *