بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب النصر قبل از دیدار برابر پرسپولیس

ترکیب احتمالی النصر برای دیدار برابر الاخدود در لیگ عربستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۳۸
النصر ؛ ترکیب احتمالی النصر برای دیدار برابر الاخدود در لیگ عربستان

انتظار می‌رود که النصر برای بازی امروز برابر الاخدود به چند ستاره تیمش استراحت بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس باید روز دوشنبه در دیدار مرگ و زندگی و برای زنده نگه داشتن شانس صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر برود. تیمی که امروز، جمعه، در دیداری از هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف الاخدود می‌رود.

آنگونه که رسانه‌های عربستانی نوشته‌اند، انتظار می‌رود که لوئیس کاسترو برای بازی امروز، به چند ستاره تیمش استراحت دهد، چرا که آنها پس از بازی با الاخدود، دو دیدار حساس برابر پرسپولیس و الهلال را در پیش دارند و او نمی‌خواهد مقابل تیم رده شانزدهم جدول رده‌بندی، از تمام بازیکنانش استفاده کند.

انتظار می‌رود که برای بازی امروز، نواف العقیدی در دروازه تیمش قرار بگیرد. سنگربان جوانی که در تمرینات تیم ملی کشورش مصدوم شده بود، به تمرینات النصر بازگشته و مشکلی برای بازی ندارد.

زردپوشان در خط دفاعی با غیبت آیمریک لاپورت مواجه شده‌اند. بازیکنی که به دلیل آسیب‌دیدگی، قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست. در نتیجه شاهد حضور عبدالاله العمری و محمد آل فتیل در قلب خط دفاعی خواهیم بود. سلطان الغنام در راست و الکس تلس در سمت چپ خط دفاعی به میدان می‌روند.

با غیبت مارسلو بروزوویچ در این بازی، اوتاویو به همراه سکو فوفانا و سامی النجعی ترکیب سه نفره خط میانی را تشکیل می‌دهند. سادیو مانه نیز در این بازی غایب خواهد بود تا عبدالرحمن غریب به همراه اندرسون تالیسکا نقش وینگرهای راست و چپ را بازی کنند و رونالدو نیز در نوک خط حمله خواهد بود.

ترکیب احتمالی النصر برابر الاخدود:
نواف العقیدی، عبدالاله العمری، محمد آل فتیل، سلطان الغنام، الکس تلس، اوتاویو مونتیرو، سکو فوفانا، سامی النجعی، اندرسون تالیسکا، عبدالرحمن غریب، کریستیانو رونالدو

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *