بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاکسازی گسترده تن هاخ در منچستریونایتد

تن هاخ 13 بازیکن منچستریونایتد را نمی خواهد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۴
تن هاخ 13 بازیکن منچستریونایتد را نمی خواهد

منچستریونایتد تحت نظارت اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، در حال آماده شدن برای یک پاکسازی بزرگ است که می‌تواند منجر به ترک 13 بازیکن در پنجره‌های نقل و انتقالات آتی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ به دنبال ارتقای تیم خود قبل از شروع فصل آینده است زیرا به گفته خودش، او به دنبال تبدیل یونایتد به مدعی واقعی قهرمانی لیگ برتر است و برای انجام این کار، او باید تعداد زیادی از بازیکنانی که در برنامه‌هایش جایی ندارند را از تیم کنار بگذارد.

تام هیتون دروازه‌بان، جانی ایوانز و ویکتور لیندلوف مدافعان میانی، براندون ویلیامز و آلوارو فرناندز مدافعان کناری که به ترتیب به صورت قرضی در ایپسویچ و خیرونا حضور دارند، همگی می‌توانند پس از پایان قراردادشان در پایان این فصل به صورت رایگان باشگاه را ترک کنند. یونایتد این گزینه را دارد که قراردادهای لیندلوف، ویلیامز و فرناندز را تمدید کند، اما احتمالا تصمیمی برعکس بگیرد.

در خط میانی، یونایتد ممکن است به پیشنهادات برای اسکات مک تامینی گوش بدهد، وضعیتی که برای کریستین اریکسن و کاسمیرو هم برقرار است. به علاوه، شیاطین سرخ ممکن است از تبدیل قرارداد قرضی سفیان امرابط به قرارداد دائمی هم خودداری کنند.

یونایتد همچنین مصمم است تا در ژانویه از شر دونی فن ده بیک و جیدون سانچو خلاص شود، در حالی که آنتونی مارسیال در پایان فصل اجازه خروج خواهد داشت. شولا شورتایر، بازیکن آکادمی و 19 ساله نیز می‌تواند اجازه خروج داشته باشد چون نتوانسته است تا در تیم بزرگسالان جایی برای خودش دست و پا کند.

تن هاخ یونایتد را در اولین فصل هدایتش به مقام سوم لیگ برتر رساند. با این حال، آنها شروع سختی را در رقابت‌های فصل جدید را تحمل کرده‌اند و پس از 12 بازی در رده ششم قرار دارند. آنها همچنین با دو بازی مانده به پایان لیگ قهرمانان اروپا در خطر سقوط هستند. یونایتد تاکنون با بحران مصدومیت روبرو بوده است، اما به هر حال سرمربی و بازیکنانش به دلیل عملکرد و نتایج با انتقادات زیادی مواجه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *