بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به تساوی ایران مقابل ازبکستان

محمود کلهر : ازبکستان از ناهماهنگی‌ های تیم ملی فوتبال ایران به بهترین شکل استفاده کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰
محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : ازبکستان حریف سرسختی بود، در گردش توپ برتری داشت و توانست از ضعف فضا‌های پشت دفاع، افت و ناهماهنگی‌های تیم ملی ایران به بهترین شکل استفاده کند و در زمین خودش بازی را به تساوی کشاند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت:

تیم ملی دو نیمه دوم متفاوت را مقابل ازبکستان داشت که یک نیمه خوب و یک نیمه ضعیف عمل کرد. تیم ملی در نیمه اول از سمت راست و چپ فوق‌العاده خوب و هجومی بازی کرد. انتقال توپ از خط دفاع به میانه زمین و خط حمله باعث شد مقابل ازبکستان برتری داشته باشد، اما در نیمه دوم به خاطر ۲ گلی که زده بود عقب نشست و سعی کرد محتاط‌تر بازی را اداره کند.

وی در مورد کیفیت تیم ملی عنوان کرد:

ازبکستان حریف سرسختی بود، در گردش توپ برتری داشت و توانست از ضعف فضا‌های پشت دفاع، افت و ناهماهنگی‌های تیم ملی ایران به بهترین شکل استفاده کند و در زمین خودش بازی را به تساوی کشاند. تیم خوبی داریم که می‌تواند در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود و راحت به جام جهانی صعود کند. اما اگر تیم ملی بخواهد در بازی‌های آینده هجومی‌تر بازی کند باید سرعت تیمی‌ خودش را بالاتر ببرد. 

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

تیم ملی باید کار‌های ترکیبی و ارسال بیشتری داشته باشد و در عمق دفاع حریف هم پیش برود. بازیکنان باید نفوذ کنند و خیلی سریع به خط دفاع برگردند. تیم‌هایی که در گروه ایران هستند بسته بازی می‌کنند و به خاطر همین در ضد حملات خوب ظاهر می‌شوند.

کلهر درباره شکست تیم نوجوانان مقابل مراکش در جام جهانی گفت:

تیم ملی مقابل مراکش خوب بازی کرد که گل زد و می‌توانست گل را حفظ کند، اما‌ در آخرین دقایق بازی خستگی روی برخی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته بود و گل خوردیم. حتی با این باخت عملکرد بازیکنان تیم نوجوانان ایران در جام جهانی بسیار خوب بود و تمام توان‌شان را گذاشتند. همچنین کادرفنی مجرب تیم‌مان از نظر فنی و تاکتیکی بازیکنان را خوب هدایت کردند. به حسین عبدی تبریک می‌گویم که این بازیکنان را به خوبی آموزش داد و تیمش را به اینجا رساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

بازیکنان تیم نوجوانان در جام جهانی نمره قبولی گرفتند و خوش درخشیدند. قطعاً در آینده نام اکثر نفرات این تیم را بیشتر خواهید شنید. ضمناً در گروه سنی پایین‌تر باید بازیکنان مستعد تولید شوند و سپس از آن‌ها محافظت کرد. این نفرات آینده فوتبال ایران هستند در نتیجه تیمی که هم اکنون از رده نوجوانان در جام جهانی استارت خوبی زده، باید در ادامه و سال‌های آینده بیشتر مورد حمایت فدراسیون فوتبال قرار گیرد تا تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان مستحکمی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *